Archief - Metallica vs. Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de beste


  • Totaal aantal stemmers
    318
  • Opiniepeiling gesloten.

psyko-monchske

Legacy Member
LessThanJake zei:
was dat dan niet Velvet Revolver?
of is Slash nog bij GnR?

als ik me ni vergis is alleen nog maar axel bij gnr en is derest naar VR gegaan

Hellrabbit

Legacy Member
psyko-monchske zei:
ksnap nog altijd ni waarom barlow liever bij de police wou werken dan zanger zijn van een van de beste metalbands

ach, naar goede traditie zullen ze Owens wel buitengooien om Barlow terug te halen ;)

LessThanJake zei:
over the glorious burden gesproken

niemand die die wilt overkopen?

TCF-Trip heeft die teruggevonden bij mij thuis onder een laag van een millimeter stof. Grootste miskoop ever. Slechtste CD ever.

je verkoopspraatjes zijn echt niet te weerstaan

psyko-monchske

Legacy Member
ocharme owens, eerst uit priest gegooid en dan zou em uit iced earth gesmeten worden :)
mja sorry lessthanjake kheb die limeted edition gekocht met de Gettysburg trilogie

Helheste

Legacy Member
Maiden, maar de thread slaat nergens op, 't was beter een thread geweest met een poll tss Metallica VS Megadeth of Judas Priest VS Iron Maiden, dan had het nog iets in het zelfde genre gelegen

MaDDie

Legacy Member
wa zoude denken als ge naar mijn ava ziet ?

voor degene da het ni doorhebben , dat is kirk => metallica

Skoran

Legacy Member
MaDDie zei:
wa zoude denken als ge naar mijn ava ziet ?

voor degene da het ni doorhebben , dat is kirk => metallica

Wie is kirk? :rofl:
Nog nooit van die kerel gehoord :p

Neobyte

Legacy Member
Maiden natuurlijk die mannen hun energie die afstraalt op het publiek is gewoon machtig!
Als je ze hoort op een live cd zorgen ze bijna voor evenveel ambiance als in het echt. Terwijl Metallica in het echt beter klinkt dan de live cd's die ik heb

Chimmy

Legacy Member
alweer deze thread... ze zijn gewoon allebei gigantisch maar ze zijn niet te vergelijken. Wat is ook het nut? Je kan naar allebei luisteren dus waarom kiezen...

Crashtestdummy

Legacy Member
kvind da iron maiden over talgemeen goeie muziek maakt ma metallica eeft echt zon uitschieters waardak den helen dag door na zou kunnen luisteren :unsure:

zoals until it sleeps, whiskey in the jar, the unforgiven II, turn the page,...

den band die mijn interesse begon op te wekken vo metal en rockmuziek zoals vele hier ook :/

ma alser wa meer keuze in de poll moest zijn dan ging ik toch vo iced earth gekozen hebben zenne, vind da gewoon de geniaalsten band :love:

zou eigenlijk nen logischeren poll zijn moest ge iced earth tegen iron maiden zetten, tzit meer in dezelfde stijl. en nu kruipek in min bedde vo menne roes uit te slaapn :/

NapalmBenny.

Legacy Member
Beide bands die enkel scoorden voor 1990 maar daarna enorm achteruit zijn gegaan.

Die nieuwe albums zijn echt troep, powerslave, ride the lightning, master of puppets,.. dat waren pas albums.

Ach de enige echte groep, die jaren aan een stuk hetzelfde is gebleven is: klik:p:p:p

alexii

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Beide bands die enkel scoorden voor 1990 maar daarna enorm achteruit zijn gegaan.

Die nieuwe albums zijn echt troep, powerslave, ride the lightning, master of puppets,.. dat waren pas albums.

Ach de enige echte groep, die jaren aan een stuk hetzelfde is gebleven is: klik:p:p:p
Niet echt, hun 2e zanger kan ik niet uitstaan.

Heeft weinig met Metal te maken overgens, Metallica ook niet maar, maarja.

Anyway, ST-ANGER IS KEIGOEEE!!!! :bow: :applause: :niceone: :music:

Owja, Dance Of Death is wel een goed album hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan