Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LessThanJake zei:was dat dan niet Velvet Revolver?
of is Slash nog bij GnR?
psyko-monchske zei:ksnap nog altijd ni waarom barlow liever bij de police wou werken dan zanger zijn van een van de beste metalbands

LessThanJake zei:over the glorious burden gesproken
niemand die die wilt overkopen?
TCF-Trip heeft die teruggevonden bij mij thuis onder een laag van een millimeter stof. Grootste miskoop ever. Slechtste CD ever.
MaDDie zei:wa zoude denken als ge naar mijn ava ziet ?
voor degene da het ni doorhebben , dat is kirk => metallica
MaDDie zei:wa zoude denken als ge naar mijn ava ziet ?
voor degene da het ni doorhebben , dat is kirk => metallica

sir oinksalot zei:zullen we anders een 2 jaar oude thread uppen
sir oinksalot zei:zullen we anders een 2 jaar oude thread uppen
't Is toch zo een schatje é, onze oinkssir oinksalot zei:dat is het zeker



Niet echt, hun 2e zanger kan ik niet uitstaan.NapalmBenny. zei:Beide bands die enkel scoorden voor 1990 maar daarna enorm achteruit zijn gegaan.
Die nieuwe albums zijn echt troep, powerslave, ride the lightning, master of puppets,.. dat waren pas albums.
Ach de enige echte groep, die jaren aan een stuk hetzelfde is gebleven is: klik![]()
:applause: 