Archief - Metallica vs. Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de beste


  • Totaal aantal stemmers
    318
  • Opiniepeiling gesloten.

psyko-monchske

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Beide bands die enkel scoorden voor 1990 maar daarna enorm achteruit zijn gegaan.

Die nieuwe albums zijn echt troep, powerslave, ride the lightning, master of puppets,.. dat waren pas albums.

Ach de enige echte groep, die jaren aan een stuk hetzelfde is gebleven is: klik:p:p:p

BNW , DOD troep? njah, ieder zijn mening, zelfs FOTD heeft enkele zotte songs...

maiden is na jaren 90 zeker geen troep gaan maken, ze zijn gewoon een andere richting in geslagen.

sir oinksalot

Legacy Member
Dude87 zei:
kvind da iron maiden over talgemeen goeie muziek maakt ma metallica eeft echt zon uitschieters waardak den helen dag door na zou kunnen luisteren :unsure:

zoals until it sleeps, whiskey in the jar, the unforgiven II, turn the page,...
de helft van die nummers zijn dus nie van hun he

boozeke

Legacy Member
kweet dus ni oftier al sta
mor WA VO NE SCHIJTPOL is da??
maiden vs metallica
szelfste as appels me peren te vergelijken
heavy vs thrash(speed?valt te discussieren)
wa ebbe ze gemeen?tzijn beide geniale bands,maar maiden dat ietsje meer.
maiden heerst,kzie al uit nor november

Hellrabbit

Legacy Member
Arghl, toch dit niet opnieuw :/

Dude87 zei:
zou eigenlijk nen logischeren poll zijn moest ge iced earth tegen iron maiden zetten, tzit meer in dezelfde stijl. en nu kruipek in min bedde vo menne roes uit te slaapn :/


even onlogisch nochtans

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Man, deze poll dateert nog van toen LTJ nog een metalhead was, hoe lang geleden is dat niet.

spectrious

Legacy Member
'tallica gaat mee met hun tijd vink. St. anger is anders dan hun oude werk. Maar ze gaan nooit meer terug naar de Kill'em all sfeer gaan ze.

Iron maiden is constant hetzelfde. Ook alsan met da zelfde soort covertje.

Pretty boring alst heelsan tzelfde is imo.


=> Metallica

boozeke

Legacy Member
ja en meegaan me den tijd is goe...NIET DUS
St anger is boecht,k*tschijf,commercial boecht

Beeijzaaijl

Legacy Member
Iron Maiden, met veel voorsprong. Persoonlijk vind ik dat ze bijna geen slechte albums hebben uitgebracht, iets wat van Metallica niet gezegd kan worden. Metallica is ook ni slecht, zeker niet, maar Maiden heeft toch nog wa meer in huis. *Begint te kwijlen als hij aan al de zalige maiden riffjes denkt*.

Skizzy

Legacy Member
Als nogal Metallica-fan heb ik daar dus ook voor gestemd.

Maar Iron Maiden is niet echt te vergelijk met Metallica he? Wat ik wel vind is dat veel van de Iron Maiden nummers nogal op elkaar lijken, ik luister makkelijker een hele cd van Metallica dan een van Iron Maiden.

En desondanks ik een grote fan ben van Metallica, ben ik ondertussen al enkele weken in de ban van ACDC :p. Geweldige groep, kan ik heel lang naar luisteren. En de gitaarsolo's zijn meestal ook lekker.

Maar ieder zijn persoonlijke smaak natuurlijk.

Cheers

Hellrabbit

Legacy Member
om meer nutteloosheid aan dit topic toe te voegen : BLACK SABBATH !

1337mr.hanky

Legacy Member
iron maiden, vanwege laatste albums van metallica die op niks trekken

Nooby007

Legacy Member
Ik heb op Iron Maiden gestemd, omdat ik meer liedjes van Maiden goed vind dan van Metallica :)

Op m'n mp3 speler heb ik mss maar 2 Metallica songs en 15 a 20 van Iron Maiden :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan