psyko-monchske
Legacy Member
NapalmBenny. zei:Beide bands die enkel scoorden voor 1990 maar daarna enorm achteruit zijn gegaan.
Die nieuwe albums zijn echt troep, powerslave, ride the lightning, master of puppets,.. dat waren pas albums.
Ach de enige echte groep, die jaren aan een stuk hetzelfde is gebleven is: klik![]()
BNW , DOD troep? njah, ieder zijn mening, zelfs FOTD heeft enkele zotte songs...
maiden is na jaren 90 zeker geen troep gaan maken, ze zijn gewoon een andere richting in geslagen.



SLAYER
