Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DaMob zei:Maar als je serato-vinyls te warped zijn, kan je dan geen andere vragen?
En is de kans dat gekleurde vinyls warped zijn groter dan gewone zwarte?
dacuba zei:Sure, want op uw Pioneers draait ge plaatjes
Nee ma, waarom zijn 400/800's direct overkill? Geef nu es uwe gefungeerde mening aub..
dacuba zei:Omdat Pioneer toch nog altijd boven Denon staat. Je kan gerust op AboutDJ naar al die Denon fans gaan maar Denon slaagt er (imho) maar niet in om functionaliteit met intuitiviteit (is da een woord?) te combineren, laat staan het overzichtelijk te houden. (gij zijt ook van die mening?)
Ge kunt wel mass storage en effectjes op uw spelers zetten, maar als ge da echt gebruikt? Idk, ben erg benieuwd.. dat is net nog het leuke aan CD's, efkes door uw map bladeren en een trackske zoeken ipv uwe ipod oid eraan te hange -.-
en dan nog: Denons zijn aartslelijk![]()
Omdat Pioneer toch nog altijd boven Denon staat. Je kan gerust op AboutDJ naar al die Denon fans gaan maar Denon slaagt er (imho) maar niet in om functionaliteit met intuitiviteit (is da een woord?) te combineren, laat staan het overzichtelijk te houden. (gij zijt ook van die mening?)
denon heeft gewoon meerdere functies onder 1 button. Maar als je niet retarded bent geraak je daar binnen de 2min aan uit.. Voor de basicmixfuncties, ist dus juust zelfde he.Nijntje zei:Ik zou die denons aanraden voor thuisdj's om de prijs en omdat het kwalitatief goede spelers zijn. Gebruiksgemak beter of slechter dan Pioneer? Niet echt verschillend lijkt me voor de basisfuncties. Cue blijft cue & play blijft play. Als ik me niet vergis heeft die denon zelfs pitch bend knoppen dus lijkt me zelfs iets toegankelijker voor beginnende dj's dan pioneer.
Als je Denon gewoon bent moet je even wennen aan Pioneer en omgekeerd.
Bij denon spoel je door naar het gewenste stuk, duw op play en vanaf dat punt is je cue ingesteld. Bij Pioneer dien je door te spoelen naar het gewenste stuk en eerst op cue duwen alvorens hij de cuepoint opslaat.
Het is maar wat je gewoon bent...
Al die prullen zoals externe HD's of Ipods eraan hangen boeien me voor geen meter en zijn als je effectief on the road gaat niet praktisch bruikbaar. Is verkoopsrommel. "daar krijg je meer voor minder geld"
De effectjes zoals low-mid-high filter en flanger zijn best wel bruikbaar op de Denons. Ze klinken echt niet slecht en zijn leuk om is mee te spelen. Nodig? Nee, niet echt.
De look? Who cares
. Ik had de keuze tussen een Reloop RMX-40 DSP en een Synq SMX-2, ze kunnen ongeveer hetzelfde, maar die reloop vind ik 10 keer mooier, ben er dan ook voor gegaan en heb er nog geen spijt van gehad
.
.als ge hem een maand aan de kant wil leggen tot na mijn examensBartel zei:Heb er hier nog ene liggen te koop (te koop wegens aankoop midi controller met geluidskaart ingebouwd):
ESI U46DJ Rev B (nieuwste revisie: geen lag op het geluid)
Genoeg info over te vinden op google
60 euro and it's all yours! (Nieuw 120!)

DjPiedro zei:Is het verstandig een 2dehandse cartridge en naald te kopen?
Ala ortofon concorde dj-s, pro, q-bert of tonar