Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toru zei:iemand die weet wa je voor 2 jbsystem t2's kunt vragen/krijgen?
Jepz. Eerst kabels insteken, dan soundcard insteken, dan traktor opzetten, traktor afzetten, traktor opzetten en dan werkt het meestalNightmare` zei:Hier werkt het toch perfect altijd.
Kheb alleen het probleem met traktor scratch dat ik traktor soms 3/4 keer moet starten en afzetten vooraleer het echt werkt.
Iemand hier ervaring mee? Soms weet waaraan dit kan liggen? Kheb er geen idee van, het werkt altijd na 3-4 keer op en af te zetten (nooit meer en nooit van de 1e keer) , pretty weird![]()
.
.
.deathsythe zei:http://www.bax-shop.nl/cd-speler-se...x-+-rmx-40-dsp-blackfire/product-details.html dit zou wel vrij voordelig zijn, je moet ook rekening houden dat je eig een overkill aan effecten hebt, op je rmp2 staan er al een 6tal denkik, en op je mengpaneel heb je er ook, mss is het verstandig om te denken aan de rmp1's van reloop, het grootste verschil zit hem dat hij je cd's niet slikt, maar zo nog een lade heeft.
dacuba zei:joat is vrij duidelijk te zien he.. Serato is goed, Traktor is beter & completer (zonder twijfel). Nu is 't wel zo dat Serato met Ableton samenwerkt en wij daar over een paar maanden weten wat precies -> ben benieuwd
Maar als ge digitaal wilt gaan (timecode of compleet) -> Traktor Pro, only 400€
euh gewone multicore kabels, stukken handiger![]()
. In tegenstelling tot de doorsnee cinchkes
.abys zei:mjah dus eigenlijk zit het verschil in die cd's inslikken of niet en effecten? nie qua kwaliteit ofzo? Ja dan lijkt het mij beter om voor die rmp1's te gaan en een mixer te pakken me meer effecten nie ?

dacuba zei:in pro hebt ge toch een soort coverflow?
. Dat je die covertjes kan weergeven is evident, maar ik vind erdoor scrollen nog altijd veel te complex en onhandig in Traktor.Xavez zei:Dan heb ik die coverflow optie toch nog niet gevonden precies. Dat je die covertjes kan weergeven is evident, maar ik vind erdoor scrollen nog altijd veel te complex en onhandig in Traktor.
Leuk nummertje trouwens, wel behoorlijk tranzy =).
.bountty zei:Tis nochtans niet moeilijk: rechter muisknop op de balk met Title/artist/release en dan 'Cover' aanvinken, en ge hebt het.
. Indien je geen iTunes hebt, het heeft iets weg van dit: ProtoFlow - DemoOp aboutdj staat ook dat het verschil hem enkel in de cd en effecten ligt , dus ik ga voor rmp1 scratch met een rmx 40.deathsythe zei:ja maar met 100% zou ik het toch niet kunnen zeggen, kheb er zelf geen ervaring mee
ge moet het maar eens vragen, of opzoeken op het aboutdj forum, daar staat dat wel gegarandeerd tussen...
kweet wel dat de rmp1 scratch een herwerkte versie is van de gewone rmp1 (scratch functie) dus ik zou die nemen. maar vraag het eerst eens voor de zekerheid op het aboutdj/dj2dj/... forum daar zijn er mensen met dezelfde situatie.

deathsythe zei:njah tzal hem wel serieus schelen in de prijs zeker :')
mjah effecten op een cd speler worden toch bijna nooit gebruikt.

