Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bountty zei:gaat het bij musicstore.de sneller? want ik ben van plan een sennheiser HD-25 CII te kopen, die kost bij beide evenveel, maar als musicstore sneller levert bestel ik hem daar.
. In de loop van de week moet ik zoiezo naar de winkel waar ik mijn materiaal kocht om Traktor te gaan halen, ik zal hem dan meenemen naar daar, zien wat hij ervan gaat zeggen
.
.
.bountty zei:Vraagje: kheb mij onlangs 2 Synq X-TRM 1 platenspelers aangeschaft. In afwachting van Traktor Scratch Pro draai ik de oude platen van mijn vader. Nu, bij 1 van de spelers verspringt de naald soms van groeve wanneer ik de plaat 'manipuleer' (terugdraaien bv.). Bij de andere draaitafel komt dat niet voor. Ik had al gemerkt dat er wat speling zat op de toonarm, maar ik dacht dat het geen kwaad kon. Bij de andere zit er geen speling op en bij die is er dan ook geen probleem.
Zou ik nu best mijn draaitafel terug binnengeven bij de winkel (met de kans hem een week of 3-4 kwijt te zijn)? Of ligt het aan de leetijd van de platen (+/- 20 jaar niet aangeraakt) en zal ik daar bij de Traktor platen geen last van hebben?
[EZ];11584826 zei:questione:
't schijnt dat ge op een Ortofon Concorde-element gelijk welke Ortofon Concorde-reservenaald moogt steken, klopt da?
Rufusthedog zei:Zijn er mensen die ervaring hebben met de Tonium Pacemaker? Het lijkt me een revolutionair ding maar ja ik heb al veel van dat soort dingen de revue zien passeren de laatste jaren.
[EZ];11584826 zei:questione:
't schijnt dat ge op een Ortofon Concorde-element gelijk welke Ortofon Concorde-reservenaald moogt steken, klopt da?
[EZ];11584826 zei:questione:
't schijnt dat ge op een Ortofon Concorde-element gelijk welke Ortofon Concorde-reservenaald moogt steken, klopt da?
aXl_ zei:of ge moet uw plaat wat voorzichtiger terug draaien ^^. Ik heb dezelfde draaitafels (met concorde naalden) en bij één er van zit ook een heel klein beetje speling op de ophanging. Ik heb echter absoluut geen last van een verspringende naald als ik mijn plaat manipuleer en mijn naalddruk staat maar op 2 gram.
Sommige platen zijn wel niet perfect vlak. Als uw plaat een beetje warped is verspringt uw naald sowieso heel gemakkelijk. Das gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.
Mijn ervaring is dat weinig speling (hoorbaar als je de toonarm wat beweegt, niet voelbaar) niet echt de moeite is om uw draaitafel voor binnen te brengen. Daar heb je normaalgezien echt geen last van.
.koenpje zei:Ik geloof niet meer in dat digitaal gedoe! Toch nu nog niet. Het leek mij allemaal zeer fijn, maar toch onpraktisch om te installeren steeds weer. Maar de laatste weken veel dingen gezien.
Licht & geluid gedaan op een tent fuif van 3.000 man, hadden 3x CDJ-1000 gezet en DJM-800. één van de guest DJ's sluiten Serato aan, na een kwartier komen zeggen dat de CDJ niet goed meer werkt, slecht signaal. Meteen uitgetrokken en andere in de plaats gezet, zelfde probleem.. Prutsen ze eens aan hun serato bakje, ahja, ligt blijkbaar daar aan. 5minuten later hebben ze heel dat Serato gedoe moeten uitrekken en gewoon met cd's draaien.
DJ daarachter ook Serato, had er ook last mee, iets me dat het volume soms plots minder en luider ging, maar dj verzekerde ons dat het aan zijn bakje lag.
Dit weekend licht & geluid gedaan, 2x cdj-1000 en djm-800 gezet. één van de DJ's had Traktor Scratch mee, allemaal aangesloten, niets werkte, kreeg geen signaal. Heeft dan met cd's gedraait, heeft tussenin nog eens geprobeerd. één kant werkte dan al, en de andere kant ook, maar daar kwam een constante piep door. Na zijn set kwam die mij vertellen dat hij op de locatie ervoor ook problemen had, werkte maar voor een kwartier, maar dat het thuis wel goed werkte.
Dusja, ik heb paar weken geleden nog getwijfeld voor digitaal te gaan, te beginnen met traktor misschien voor de prijs, maar na al deze ervaringen in 2 weekends tijd ben ik rap van gedacht verandert, ik blijf bij het wekelijks een cd'tje branden met de nieuwe nummers!