Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Yo, zitten bij die syrincs de kabels om uw satellieten te verbinden met uw subwoofer?
Ik veronderstel van wel ma toch maar even vragen voor de zekerheid.![]()
Drejke zei:Yuw,
Morgen zal ik moeten draaien voor mensen van de leeftijd van 20-60/70 jaar...
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en ik vraag mij af wat voor muziek ik zal moetten draaien.
Ik dacht eraan om gewoon vanalles mee te pakken zoals: hits van nu, 90s, Foute muziek, nederlandstalige muziek, den top 1000 aller tijden ... Iemand enig advies wat voor muziek te draaien op zulke feestjes? Lastige leeftijdscategorie ( het verschil is gewoon tegroot)!![]()
)BieZ zei:neem geen booking aan als ge het niet kunt draaien, nog altijd de beste oplossing imo
.Mocht ge over een degelijke laptop beschikken ->Analyze. zei:Nu ik ben daar een paar x gaan draaien en kben daar eigenlijk niet echt wild van van zon dubbele cd spelers. Dus ondertussen ben ik zoal wat gaan kijken voor alternatieve maar ik heb niet echt een idee van welk dat prijs kwaliteit goed materiaal is.
Ik heb er ook al over nagedacht om met platen te beginnen draaien, maar bij de aankoop van platen twijfel ik omdat ik daar niet echt mee vertrouwd ben.
Nu mijn vraag was of jullie misschien wat advies of sugesties kunnen geven.
Ik heb momenteel een budget van om en bij de €400
Xavez zei:Bwoah, niet mee akkoord: door te doen leert ge het. You can only judge a man not by the way he fucks up, but by the way he stands up again after he has fucked up.
BieZ zei:true, maar vraag dan iemand met wat ervaring mee voor de eerste keer, en zo leert ge. Een feest draaien vr mensen van 20 tot 60 is echt enorm moeilijk, zoniet het moeilijkste voor een DJ..
. Maar inderdaad: best iemand meevragen met wat ervaring dan. Nuja, als vuurdoop kan het wel tellen ^^LexiC zei:Ja vanwaar die prijsstijging eigenlijk bij de cdj's? Heb da ook opgemerkt.

deathsythe zei:crisis bij pioneer? minder vraag, hogere prijzen zeker![]()