Archief - Het grote 'DJ-vragen' topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
dacuba zei:
Ongeveer 450€ (inc XLR kabels)..

Sidenote: deze prijzen zijn eerder een indicatie als "vaste" prijzen.. moest iemand serieuze interesse hebbe mag die altijd PM'en hoor..
nu, moest je de prijzen te hoog vinden kan je nog altijd wachten.. begin juli vliegt alles op DJ2DJ/9lives/AboutDJ/DJResource en kan je dan eventueel meebieden :).. ik begin liefst hier omdat ik hier ook de meeste input krijg ;)

* er is 1 krasje op een van de spelers. Een (erg) potentiële koper die binnen de minuut het krasje weet te vinden krijgt €20 korting op die speler! ;)

das de nieuwprijs met kabel erbij. :)

deathsythe

Legacy Member
aXl_ zei:
dat lijkt me nogal rare redenering. Hoe hoger de prijs, hoe lager de vraag en omgekeerd ^^
ik zeg het zo toch :p ;
minder 'schaalvoordelen', als er weinig vraag is moet men de productie serieus terugschroeven waardoor het 'duurder' wordt, (het is goedkoper om 10000 stuks te maken dan 1000) + voor de prijs moet je het niet hebben van pioneer, en dat weten zij ook, het is kwaliteit dat ze afleveren, en die telt.

aXl_

Legacy Member
met dan nog een kleine nuancering op het laatste: voor 600€ kon de cdj800 er nog net mee door. Het kost een pak maar ok, je weet dat de build quality ok is en je betaalt wat voor de naam etc. Maar 800€ voor een apparaat dat, lets face it, gewoon cd'tjes kan afspelen en niets meer wordt me toch wel iets te gortig. Hoe ze met die strategie hun klantenbestand kunnen opschroeven is me een raadsel :p

deathsythe

Legacy Member
aXl_ zei:
met dan nog een kleine nuancering op het laatste: voor 600€ kon de cdj800 er nog net mee door. Het kost een pak maar ok, je weet dat de build quality ok is en je betaalt wat voor de naam etc. Maar 800€ voor een apparaat dat, lets face it, gewoon cd'tjes kan afspelen en niets meer wordt me toch wel iets te gortig. Hoe ze met die strategie hun klantenbestand kunnen opschroeven is me een raadsel :p

ja idd, bij mij ook hoor, kzeg niet dat ik het een goede beslissing vind, ik stond er versteld van als ik de prijs van die cdj800 zag x).
Ik denk wel -ben zelfs vrij zeker- dat de nieuwe reloop rmp 3 (€550)en denon cd spelers(oa de s1200, s3700) er beter gaan uitkomen...

DaMob

Legacy Member
Waar kan ik een nieuwe kabel kopen voor een sennheiser hd212 pro
Iemand die een goede winkel weet hier in belgie?

Nightmare`

Legacy Member
ik heb die rmx40 en ik moet zeggen, heeeeel content van. aanrader prijs/kwaliteit nr mijn mening


btw, ik heb net setje opgenomen via traktor scratch, maar dat is aan 3072 kbps (huge groot dus) , weet er iemand goed programma omdat te converteren naar 128 kbps ofzo? dan kan ik het online gooien, nu is t 1.5gb groot en das toch net iets té veel van t goeie :)

Djeck

Legacy Member
Wat is er eigenlijk goede DJ software voor een mac? Dus puur het programma, niet om te linken met hardware.

En welke hardware is dan goed in combinatie met een software programma op een mac? Of is dit eender welke cd/platenspeler dat je gebruikt?

Therapy

Legacy Member
Yo, met welk timecode systeem kan ik echte platen het best integreren of gaat het evengoed?

Therapy

Therapy

Legacy Member
Yo, met welk timecode systeem kan ik echte platen het best integreren of gaat het evengoed?

Therapy

bountty

Legacy Member
bij traktor is't gewoon op uw mengpaneel switchen van line -> phono, bij serato weet ik het niet :).

PsYchO.p2

Legacy Member
ik hoor soms bij het mixen het "bewegen" van de cd doorheen mijn muziek, zo een irritant hoog titsje :)
irritant geluidje.mp3 - 0.34MB is een vb'tje over wat ik het heb.
Ligt dit aan de cd spelers of aan de mixer zelf?

dendaak

Legacy Member
Weet er iemand nog ne winkel waar ze CDJ400 aan den oude prijs verkopen ? :)

Therapy

Legacy Member
hoelang duurt de verzending bij thomann ongeveer?
heb dinsdag besteld en woensdag betaald en nog altijd geen bevestiging ofzo gehad.
is da normaal ?

Bartel

Legacy Member
Tuurlijk is dat normaal. Woensdag betaald, eer dat overschrijving aankomt kan er al makkelijk 3 werkdagen voorbij zijn. Dus dat kan ten laatste maandag zijn (int weekend werken ze niet, ya know).
Dan de verzending ook ong 3 dagen, dus donderdag of vrijdag zal het pakketje wel in de bus liggen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan