Archief - Het grote 'DJ-vragen' topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nightmare`

Legacy Member
Zitten er standaard geen naalden bij synq xtrm 1?
kdacht gelezen te hebben van wel, maar zit precies toch niks in de doos dus lijkt dat ik mij vergist heb ?

edit: 'zonder element' betekent 'zonder naald'?

Advies van naalden? dus voor synq xtrm 1 en ik gebruik traktor scratch.

deathsythe

Legacy Member
boh concorde om pro zijn goe (heb ik) zijn nog 'betaalbaar'
maar ge kunt daar evengoe audio technica naalden opleggen :p

Nightmare`

Legacy Member
Wat betekent juist 'orginal stanton cartridge included'?

Ik had daaruit afgeleid dat er naalden bijzaten ...

Nightmare`

Legacy Member
hmm, staat zo op evsound.be .
de op handleiding van synqs die ik gekregen heb staat echter 'zonder element'.
(waren 310 euro per stuk)

Zou ik nu geen naalden kunnen eisen? Stond uiteindelijk toch zo in de omschrijving (en op de fotos) van het product op hun site ...
Kheb er vr alle zekerheid printscreen van genomen.

Bartel

Legacy Member
Mail eens een keer hé. Ik denk wel dat je een been hebt om op te staan. :-)

aXl_

Legacy Member
Nightmare` zei:
hmm, staat zo op evsound.be .
de op handleiding van synqs die ik gekregen heb staat echter 'zonder element'.
(waren 310 euro per stuk)

Zou ik nu geen naalden kunnen eisen? Stond uiteindelijk toch zo in de omschrijving (en op de fotos) van het product op hun site ...
Kheb er vr alle zekerheid printscreen van genomen.

simpel he, als ze op hun site je een product verkopen "met element" moet dat erbij zitten...

Nightmare`

Legacy Member
idd, kheb gemaild en ze sturen ze morgen achterna.

het stond fout op hun site (gwn van ergens overgenomen wss), ze hebben het nu aangepast dat het wel degelijk ZONDER is.

kheb dus veel geluk gehad :)

Therapy

Legacy Member
wie met een setje syrincs kan mij iets zeggen over de produce kwaliteit hierop ?

Therapy

Legacy Member
dacuba zei:
Voor te producen kijkt ge beter naar de KRK's.. als ge wilt komen luisteren, be my guest.. PM maar, tis nie te ver voor u ;) (ik kan er veel over schrijven, maar je moet dat soort dingen gewoon beluisteren :D)

kweet et. ma ik ben nie zoveel bezig met producen dus daarom eerder de neiging van naar de syrincs te gaan. en dan natuurlijk de uber sub die bij de syrincs zit :love:

[EZ]

Legacy Member
Iemand hier al in Enterprise Records in Mechelen geweest?

Kpasseer der dagelijks, maar is diene winkel het waard om nen trein te misse of nie? :p

GiJay

Legacy Member
dacuba zei:
jup die staat hier tussen uit & heel laag omdat ie anders veel te fel pompt.. anyway, 't aanbod blijft geldig, succes met uw keuze :)

Je bent gek.. hier staat die helemaal op en de rest laag. Iemand moet de buren toch lastigvallen met wat limewax! :D

dendaak

Legacy Member
[EZ];11314752 zei:
Iemand hier al in Enterprise Records in Mechelen geweest?

Kpasseer der dagelijks, maar is diene winkel het waard om nen trein te misse of nie? :p

Ik ben daar is 1 keer binnen geweest, maar dat is echt lang geleden. Géén idee dus :p

desert storm

Legacy Member
Drejke zei:
Ik ben binnekort van plan om eens een lichteffectje te kopen, maar ik ken niets, maar dan ook niets van lichten. Zelf had ik gedacht aan ne laser of: JB-Systems Stormbird ( Link => JB-Systems Stormbird ELC 250W / 24V included > Licht > Effecten/Scans > < &euro; 150 ). Het is voor thuisgebruik en voor uit te gaan draaien. Van horen zeggen is de kwaliteit niet slecht van JB-Systems qua lichteffecten. Iemand Advies?

ik vind dat ongelofelijk goedkoop ogen... als ik dat op een fuif zie hangen stel ik me al vragen bij de rest van de discobar. voor thuisgebruik why not, maar met 150 euro doe ik wel iets anders :)

Drejke

Legacy Member
desert storm zei:
ik vind dat ongelofelijk goedkoop ogen... als ik dat op een fuif zie hangen stel ik me al vragen bij de rest van de discobar. voor thuisgebruik why not, maar met 150 euro doe ik wel iets anders :)

Is dat zo weinig voor een klein lichteffectje? ik bedoel geen bals van 2000 man waar ze martins hebben hangen, maar eerder iets voor 50 man ofzo :p ( max 200. )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan