Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bountty zei:Die RP6000's kosten wel 150 per stuk meer, dus 300 meer in het totaal, dan zou ik liever nu RP4000's nemen en dan sparen voor Technics.
Waar kun je interessante 2dehands DJ-spullen kopen? Van het aboutdj en dj2dj forum weet ik het al, maar de meeste zijn daar Nederlands, en als ik iets 2dehands zou kopen, zou ik het materiaal liefst eerst eens gaan testen.

deathsythe zei:die controller als tussenapparaat, daar vrees ik voor, vraag het mss eens op het virtualdj forum... daar gaan ze u ongetwijfeld kunnen helpen...
en kheb ier trouwens nog een beginners mengpaneel te koop![]()
) kan ik wel een ruimer budget voorzien. Maar voor misschien iets wat ik op 123 beu ga zijn ga ik geen 1000 euro uitgeven
.dacuba zei:Wat ik zou doen:
2x Sync xtrm1 = 620€
1x TSpro = 420€
1x Reloop = 350€
1x Logitech setje = 110€
bountty zei:ok, kzal eens rondkijken. ma kga zoiezo bij Piens eens gaan luisteren naar de verschillende boxen
.
EDIT: wordt er bij de X-TRM 1 geen elementen geleverd? want da kost dan weer eens 60 euro meer per draaitafel in vgl met de RP4000 (daar zit er Ortofon OM GT bij).

toru zei:Ik heb hier net even gekeken. Ik ga morgen dus 2x jb system cd-100 halen. Nu lees ik ergens vaag dat deze geen cd-r kan lezen. Hoe kan ik dan in hemelsnaam liedjes (van beatport en toestanden) branden?
dacuba zei:Ik zou doorsparen..
dacuba zei:Ik zou doorsparen..

gunnie zei:sommige platen zijn gewoon crappy geperst, nie veel aan te doen.
ad: Wegsmijten dus met andere woorden..
ad: