Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChrisRiley zei:Het was vorige keer de officiële rush-drank.

Therapy zei:staan der normaal geen boxen als ge gaat draaien ?
Dan vragen ze gewoon aan den Dj geluid & eventueel licht ( da licht halen ze desnoods nog ergens anders in de buurt
)
)
)
.kooksteen zei:Weet iemand welke stijlen Marco Bailey tegenwoordig draait?
Die staat geprogrammeerd op een studentenfuif en ik zou wel willen gaan omwille van hem, maar als hij dan van die gewone commerciële deuntjes gaat draaien is dat ook weer een verspilde avond natuurlijk.
Past hij zijn stijl aan of niet?
, Ik zou er zowiezo naartoe gaan alst nie te ver is, en aangezien da een studentefuif wrs toch ma amper iets kost van inkom, why not 
.. ma das wel iets anders als een studentefuifke van een pakweg 300 man.. Kwil wel is wete wa die vraagt voor te draaien..
)Drejke zei:Volgens mij gaat die ni te commerciel draaien.. Ik weet het niet zeker, maar volges mij niet, Ik zou er zowiezo naartoe gaan alst nie te ver is, en aangezien da een studentefuif wrs toch ma amper iets kost van inkom, why not
Marco Bailey op een studentefuifke?... ^^ Da wist'k ni da em da deed.. alhuwel da ze die in ons dorp hier ook al eens hebben geboekt 5 jaar geleden, christian varela en technasia ook al is ne keer voor een beachparty ^^, komt wel 4000man-5000man op 3 dage dus die manne krijgen we zeker afbetaald.. ma das wel iets anders als een studentefuifke van een pakweg 300 man.. Kwil wel is wete wa die vraagt voor te draaien..
.Nightmare` zei:Bij evsound.be kwam ik op 200 euro voor rmx 30 bpm (staat blijkbaar in promotie)
en 309 euro per stuk voor synq xtmr1.
Iemand nog weet van alternatieven van vermoedelijk goedkopere shops (voor die artikelen)?
GiJay zei:Wil je weten wat die vraagt drej... dan mail je toch gewoon naar mb electronics... ( jeugd van tegenwoordig)


toru zei:Ik heb momenteel een dj console, ene van de eerste gen, waar de soundcard nog op de controller zit. De betere dus.
Ik ga me van de week een mengpaneel en 2 cd spelers halen. Budget dingen. Maar hey, iedereen is begonnen. Ik las over timecode via cd. Dit zou ik willen doen met VirtualDj (heb hier die licentie nog van met die hercules, dat was lifetime denk ik). Nu ik weet dat je timecoded mp3's kunt downloaden. Maar is dit op te stellen met de controller als "tussenapparaat" ?


.
.