Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hebt ge ipv platendraaiers en naalden, CD-spelers nodigTheBram zei:ik zou graag beginne experimenteren met het hele dj-gebeuren
nu weet ik niet echt hoe daaraan te beginne, welk gerief moet ik kopen, in welke prijsklasse moet ik kopen als beginner. Goedkoop gerief eerst, of direct het beste?
ik heb begrepen dat je een mengpaneel, 2 platendraaiers, speakers, versterker, koptelefoon en naalden nodig hebt om met vinyl te draaien.
maar wat heb ik nu juist nodig als ik met cd's wil draaien?
Meer beginnertips zijn ook welkom!


Equino zei:Wa zeverde gij.
@hippestijn: Bedoelde een timecode systeem of gewoon traktor aansluiten op uw mixer?
In principe zou beiden moeten gaan mits extra (aankoop van) materiaal (geluidskaart(en), timecode vinyl/cd, etc.) Timecode systeem kunde in één pakket kopen en moet van NI zijn. Virtual DJ timecode platen werken dus niet met TraktorOp aboutDJ kunde wel meer info vinden
![]()
Minimum Rage zei:Gekke boel met mijn geluidskaart, moet hardware accel uitzetten om op te nemen, en het terug aanzetten als ik wil exporteren naar mp3. Anders krijg ik vervorming. onboard crap :doh:
Zelf al geluisterd, en ik maak nog vrij veel fouten, platen die iets te traag staan en ge hoort mij ze dan bijduwen enzo. Maar uiteindelijk valt het nog mee vind ik
En mijn mengpaneel kraakt.
of is me de vinger een tiksken geven da ze wa rapper gaat als ze daarmee in den beat blijft vallen kan da geen kwaad, uw plaat moet gewoon blijven gelijk lopen en dubbele bas vermijden.
deathsythe zei:ja ge kunt dat met gewone kabels en toestanden, maar wat hippestijn wilt doen, heeft hij nog een extra geluidskaart nodig, dus hij vroeg of het gewoon zo kon, dus neen.
.Jah, maar 't mag niet te veel kosten, 'k had gedacht aan een €50 voor geluidskaart.Dj-DC zei:Ja da werkt wel vrij goed hoor. En met 1 deck werkt het ook wel. Ik heb het live al eens moeten doen omdat de andere technics onder water stond.
Van geluidskaarten moet je is kijken naar ESI, die hebben er een paar goede. Maar ik zou direct een 4in en 4out geluidskaart kopen. Als je later dan wil uitbreiden.
), nu zou ik graag eens een set van me willen opnemen om eens rustig te horen waar het beter kan, alleen heb ik geen flauw idee hoe je dit doet

PsYchO.p2 zei:sinds vandaag is eindelijk mijn eerste djsetje compleet en lukt het me al verdacht goed (het gelijkleggen alvast, de timing kan nog wel beter hier en daar), nu zou ik graag eens een set van me willen opnemen om eens rustig te horen waar het beter kan, alleen heb ik geen flauw idee hoe je dit doet
![]()
any tips?![]()

[EZ];11197384 zei:vraagske, iemand ervaring met een 'zelfgemaakt' timecode systeem?
Kzou da graag gebruiken i.c.m. m'n Synq, maar aangezien'k dan maar 1 deck gebruik met TC, is het maar stom om een hele Traktor/... setup te kopen. Kheb op de site van djDecks gezien dat hun software de Traktorvinyls kan lezen, maar 'k vraag me af wat voor een geluidskaartje ik zou gebruiken.
Creative Connect, Maya USB toestanden, iets van Behringer, ... ?