Archief - Het grote 'DJ-vragen' topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bobson

Legacy Member
ja hangt zo wa van uwe laptop af. Bij mij mag ik ni te laag gaan of ik krijg haperingen en slechte kwaliteit. Ge moet da is testen en dan kijken wat het beste werkt.

Btw, welke software gebruik je ?

Mike_D

Legacy Member
Ik draai hier met traktor en een scratch amp op 2,0 ms kan op 1,0 ms maar dan moet ik verder niks aan of open zetten op de computer.

dendaak

Legacy Member
Lijkt het nu of is op pc mixen veel moeilijker dan in het echt, (bv met Traktor).

Mike_D

Legacy Member
wardkennes zei:
Lijkt het nu of is op pc mixen veel moeilijker dan in het echt, (bv met Traktor).
Nee dat lijkt maar zo het kan alleen wat lastig zijn voor je het aan de praat hebt al heb ik daar geen problemen mee als ik zo andere verhalen of vragen zie.

Verder heeft het wel wat voor delen je kan op je scherm zien wat je doet of waar je song is je kan sneller van songs wisselen en loop functies is handig probeer dat maar eens met gewoon vinyl en zo zijn er wel wat meer voor delen.

Rage

Legacy Member
Ik heb gewonnen!!!! Volgende week zaterdag finale

had ik echt niet verwacht, dat ik op die contest zou winnen.

Die kerel van die zaak zei ook dat die het niet van mij verwacht had :scream:

Ik mag misschien op regelmatige basis komen draaien daar, eindelijk kan ik wat centjes verdienen aan men draaien

woohoo

fuck yeah! :D

Ik heb nog nooit op technics gedraait tot deze avond, echt een verademing tov mijn crap, alles gaat vanzelf echt zalige nest

PsYchO.p2

Legacy Member
Ben hier weeral eens met een vraagje :)
Ik merk dat bij het branden van cd's (niet als audio cd, maar gewoon mp3 files) dat er af en toe een track opstaat die mijn cdspeler wel kan zien en selecten, maar waarbij de tijdsduur helemaal niet klopt. Bvb 2 minuten ipv 8. Ik kan het afspelen maar er komt niets van geluid uit. Aan wat ligt dit? Ik heb het voorgehad zowel bij branden op normale snelheid als op de laagste die ik bij nero kon selecteren. Als ik die cd dan in mijn pc steek kan die wel perfect die track afspelen. Misschien dat het aan de cd kwaliteit ligt, ben daar niet echt in thuis welke goed zijn en welke niet :) Ik heb er van philips.

Equino

Legacy Member
Ik zou het niet weten.
Heb nooit MIDI gebruikt in Serato dusja..
De Xone:1D is anders wel een heel goede controller.

Rayne Varga

Legacy Member
DaMob zei:
Nog ne keer vragen :)
Ik heb de AKAI MPD24, maar heb hem nog niet veel kunnen gebruiken. Dit weekend ga ik de nieuwe functies van ScratchLIVE 1.9 er eens mee uittesten.

DaMob

Legacy Member
Beta 1.9 heeft toch nog wat problemen bij mij, bepaalde liedjes die gespeeld zijn worden niet groen aangegeven nzo
Maar ja het is dan ook een beta voor iet, maar de nieuwe functies zijn wel goed

Maar laat ma wete wa ge der van vindt :)

[EZ]

Legacy Member
wanneer is de volgende rush? :D


vorige zag er zo zalig uit, maar 'k ben niet kunnen komen, maar deze keer ben'k zeker van de partij (of 't zou moeten plaatsvinden als'k in Spanje zit :x)

DaMob

Legacy Member
Vedett?
Duvel smaakt ongeveer hetzelfde, zelfde prijs en meer %

Ge maakt verlies!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan