Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

deathsythe zei:vraagje, kwil wat platen kopen op recess, omdat ze er een paar niet bij toff hebben, maar nu is die plaat ook 'available in a week', hoe zit dat dan als je alles betaald? wachten ze bv met verzenden tot de plaat binnenkomt? of verzenden ze eerst alle platen die ze al hebben en dan later die ene plaat?
![]()
Jowke zei:Hallo, ik zit eigenlijk met een vraagje..
ik ben al een eindje (een paar jaar) bezig met het dj-gedoe, ik heb prog zoals virtual dj etc. helemaal versleten, maar nu heb ik mij onlangs 2 tt's aangeschaft, en nu is een mixer aan de beurt. Ik kom er enkel niet uit welke ik nu moet kopen... mijn eerste gedacht was een 2 kanaals van vestax(zo'n 150 euro), omdat ik nog maar net begonnen ben.
Of koop ik mss beter een duurdere, met meer kanalen, zodat ik bij mogelijke uitbreiding niet meteen een nieuwe mixer moet kopen?

Minimum Rage zei:Stel dat de dj voor mij aan 120bpm (ik zeg maar iets), en ik wil techno&minimal erna beginnen draaien aan 135bpm. Hoe moet ik dat doen? Ik moet toch een vloeiende overgang doen? Maar dan zit ik aan 120bpm, moet ik dan subtiel de pitch omhoog doen in een moment dat er geen beat is ofzo?
Minimum Rage zei:ik ga eens oefenen op de backspin
ik ben echt een klote dj die nog moeite heeft om platen gelijk te zetten. met effecten en loopkes heb ik nog nooit gespeeld, dus dat ga ik niet doen
ofwel stop play, of wel backspin dus![]()

Progrezz zei:Als je je tijd in onzin zoals backspins steekt is het niet zo gek dat je geen 2 platen gelijk kan leggen. Daarbij, als je moet oefenen om een backspin te kunnen doen is er toch iets serieus verkeerd
Edit; Er zijn veel mogelijkheden als je met een nummertje start dat een leuke break heeft, of een beatloze intro, dat werkt ook.
profound zei:Iedere DJ heeft alles van zijn eigen geleerd hoor, en van 1 of 2 dj-cursussen moet je geen wonderen verwachten. Beatmatchen is, imo, de basis van DJen, en op een paar maand, moet je dit iet of wat onder de knie hebben (kzeg ni da ge perfect moet kunnen beatmatchen, helemaal ni, maar dan zoude toch al uwe plan moete kunne trekke).
En om dat goed te kunnen moet je oefenen oefenen oefenen!
Trouwens: hoe lang draai je al?


)
(maakt dat uit het welke, want bvb chan1 heeft bij mij maar 1 rode en witte, terwijl andere chans meedere rode en witte hebben)
)