Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geluidskwaliteit is ook nog cava voor zijn leeftijd.
deathsythe zei:iemand hier verstand van belichting me dmx en toestanden?
en wat voor een rookmachine moet je hebben om een ruimte van 4x4x3 te voorzien van rook![]()
. Adhv. een programma kunt ge zo verschillende schema's/thema's maken/tekenen.
tenzij ge elke dag, die vettige smurie van uw vloer, elektrische toestellen wilt halen. :djahweh zei:verlichting met DMX is gewoon de communicatie voor aansturing van belichting, dit wordt aangesloten aan een 'bakske' dat ge aansluit via usb op laptop/pc. Adhv. een programma kunt ge zo verschillende schema's/thema's maken/tekenen.
mja zeg nu niet dat ge een rookmachine in uw slaapkamer gaat zetten?tenzij ge elke dag, die vettige smurie van uw vloer, elektrische toestellen wilt halen. :d


gunnie zei:voor zo klein kot zal een simpele non DMX 700w fogger wel volstaan denk
wilde echt een DMX fogger moogde al wat meer €€ tellen

Equino zei:Als er mij een iets niet aanstaat zijnt die klote rookmachines. 'k Moet daar altijd ver van kotsen en nee das nie omdak teveel gedronken heb
Imo, steekt uw geld daar niet in![]()
, maar veel prijziger ), maar kzou eerst die lichten eens moeten kunnen testen, mss eerst eens huren...
deathsythe zei:neen, kheb een 'kot' ter beschikking waar ik mijn maten af en toe uitnodig, maar dat met die rookmachine ben ik nog niet zeker, aangezien daar wel wa rook zal zijn als er veel gerookt wordt
kweet wel wat dmx is, maar hoe ge dat aansluit?:/ ik neem aan dat die dmx controllers er niet bijzitten + het lijkt mij nogal onhandig om verschillende kabels vanaf den plafond zo naar die dmx controller te leiden...
en wat zijn zo de best gebruikte lichteffecten?
edit, die opp zal wat groter zijn dan 4x4
, als ge toch dmx + belichting wilt kopen zou'k in de verhuur stappen anders vind ik het ma nutteloos.gunnie zei:voor zo klein kot zal een simpele non DMX 700w fogger wel volstaan denk
wilde echt een DMX fogger moogde al wat meer €€ tellen
DMX is trouwens wel handig, ge trekt één lijn naar het plafond (plus stroom duh) en linkt die dmx kabel aan het eerste toestel en van daar linkt ge elke keer veder van de out naar de in van het volgende toestel. elk toestel heeft zen eigen DMX adress en kunt ge zo aansturen (ook afhankelijk van het aantal kanalen per toestel)

jahweh zei:mja het lijkt echt nutteloos om een hele dmx sturing te kopen, koop gewoon paar parren en een goodkoop laserke en laat ze op random spelen, als ge toch dmx + belichting wilt kopen zou'k in de verhuur stappen anders vind ik het ma nutteloos.
En ivm rook, sigarettenrook =/= rook uit ne fogger.
deathsythe zei:awel een laserke wou ik al in het begin ook kopen, maar die goedkope lasers zie je toch bijna niet zonder rook/nevel? (kwa stralen dan?)
kzie hier ook op een site, dat de meeste 'goedkope' fazers gewoon rookmachine's zijn die 'verdund' wordt door een ventilatorke.
mkay thanks, kga eens mailen naar die webshopsjahweh zei:bwaah als wij hier voor onze feestjes lazers huren zijn da ook geen mega duren, denk zelfs dat deze hier dan hangen:
Poweruser.be - Your 24/7 shop for DJ Gear and DJ equipment
desert storm zei:als je een goeie webshop wilt: New Line: Webshop
desert storm zei:@deathsythe: en hoe zit het met de prijzen van dj-materiaal?
nog een site: musicstore.de

desert storm zei:neenee, de prijzen van technics, pioneers, etc in die winkel in Aalst... komen die wat overeen met de prijzen van new line?


