Slabby
Legacy Member
dacuba zei:Ja nee tis maar wat je zelf de voeling vind he.. Als gij tevreden zijt met een controllerke is 't in orde he, maar da kan nooit het "gevoel" van een CD-speler, laat staan een plaat evenaren![]()
Ochja 'gevoel', het is echt maar om te beginnen. Als het goed gaat zien we wel verder. Kdenk dat het toch dien Behringer zal worden

)