Drejke
Legacy Member
desert storm zei:is dat enkel voor thuisgebruik?
Neen voor feestjes tot 200 man pakweg ( en voor thuis ), zijn 2 vibe 30 speakers daar voldoende voor?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
desert storm zei:is dat enkel voor thuisgebruik?

DjPiedro zei:Ah, 'k heb denk ik foutje gemaakt. Ik dacht dat je die analoge rood-witte kabels via een verloopje kon aansluiten op een "gewone" (onboard)geluidskaart.
Ik heb dus vb een maya44 of 2x een Behringer UCA-202 nodig?

. Pakt 100€ ofzo, das wel max dak er aan wil geven atm. Want ik heb degelijk boxen + versterker maar die staan opt zolder, maar tis daar nie echt aangenaam bij deze temperaturen
. Dus zet ik men materiaal op men kamer, maar daar hangen atm zo van die armzalige logitech speakerkes aan en das nie om aan te horenBlackHawk.be zei:ik hem er nu atm een logitech s200 aanhagen. zou een logitech x-230 een surieuse verbetering zijn ? of niet echt de moeite, die komen op een 50euro ongeveer. of mss toch best iets hoger mikken ^^

LexiC zei:Werkt erg goed (op een dj-beurs er al mee gespeeld), enkel vind ik de interface spuuglelijk. Kijk in het zelfde budgetsegment ook es naar mixvibes, dat programma heb ik zelf als alternatief voor serato/traktor. Die budgetprogramma's werken even goed/even stabiel eenmaal goed geconfigureerd. (mixvibes is wel niet compatibel met mac dacht ik).
deathsythe zei:hoe zwaar moet u laptop/pc ongeveer zijn voor het 'deftig' te draaien, want dat houdt me eigenlijk tegen, kheb een desktop pc die zwaar genoeg is, maar mijn laptop is echt beneden alle specificaties ^^
