007neok007
Legacy Member
Hallowkes iedereen,
ik moet straks met oud op nieuw ergens gaan spelen en ze hebben daar een denon dn 2600.
Nu, ik heb daar vorige keer kei lang aan zitten prullen om het pitchbereik te veranderen, maar dit lukte maar niet. Ik weet dat je een aantal instellingen kunt doen daar in het midden op de witte trackbutton te duwen en dan verder te scrollen, maar hier vond ik niets. Iemand die wel weet hoe het werkt?
Alvast bedankt
ik moet straks met oud op nieuw ergens gaan spelen en ze hebben daar een denon dn 2600.
Nu, ik heb daar vorige keer kei lang aan zitten prullen om het pitchbereik te veranderen, maar dit lukte maar niet. Ik weet dat je een aantal instellingen kunt doen daar in het midden op de witte trackbutton te duwen en dan verder te scrollen, maar hier vond ik niets. Iemand die wel weet hoe het werkt?
Alvast bedankt




ad
Nu dacht ik eraan om de overstap te maken op vinyl. Na wat rond te neuzen kan ik een tweedehandssetje op de kop tikken bestaande uit 2 2 x JB Systems Q30 + Akiyama MX2 mengpaneel.