Blacky69
Legacy Member
Drejke zei:?
Het gaat over monitors![]()
Kheb het toch helemaal niet over jouw vraag?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drejke zei:?
Het gaat over monitors![]()
Drejke zei:Is't voor te draaien of draaien & producen?
Als't voor te draaien is zou ik u toch het syrincs setje aanraden ( is wel het dubbel van uw budget, maar ik denk niet dat je er spijt van zult hebben, ik denk zo: liever in één keer tegoei investeren en goed materiaal kopen i.p.v. eerst materiaal te kopen van mindere kwaliteit, die je waarschijnlijk toch nog vervangt binnen x aantal jaren. Of misschien KRK's als et voor mixing & producing is. ( Is ook wel veel duurder dan dat uw budget het toelaat )

Blacky69 zei:Kheb het toch helemaal niet over jouw vraag?


deathsythe zei:draaien, maarja kweet zowiezo dat die syrics super zijn, maar ja kga nog even wachten, want voor mijn budget heb ik niet veel deftige dingen![]()
misschien zelfs nog eerst cd-spelers en dan pas de syrincs, want draai nu op 1 boxke van men versterker, heb eens ne keer telang in het rood gespeeld en versterker rechteruitgang doet het precies niemeer :doh:. Best wel ambetant want kheb nu men dj gear op 90° van men boxen gezet, dus als ik aan het draaien ben is er maar 1nen box aan menne linkerkant aan het spele
, das best wel ambetant ^^ maar toch nog liever eerst die cd-spelers!
( CDJ 800 MK2 )TRFluffy zei:alternatief voor Mixed In Key
MixShare
GRATIS en BETER! Mogelijkheid tot begin- en eind-key van een nummer te controleren + bpm
EN hij stelt dus op basis daarvan mogelijke tracks voor (en je kunt zelfs aangeven dat je al dan niet keylock gebruikt)
DIKKE AANRADER


Drejke zei:@TRFlufy, Hoe stelt ge dat in da die tracks voorstelt?
Ziet dr goei gerief uit![]()
Ge moet maar is zoeken op DJ-forums, er zijn eindeloze discussies over de voor-en nadelen tussen die 2, maar ik heb de RMX-40 Blackfire, 'k ben er wel content van.Blacky69 zei:Eerlijk gezegd denk ik dat ik voor die blackfire serie ga gaan. Een mooi gelikt uiterlijk (en imo goedkopere prijs) doen het toch wel![]()

[EZ];10998207 zei:Ge moet maar is zoeken op DJ-forums, er zijn eindeloze discussies over de voor-en nadelen tussen die 2, maar ik heb de RMX-40 Blackfire, 'k ben er wel content van.
Die USB-versie is wel maar dom, daar staan zo plastieken knoppen op![]()


.. Ik heb toch ook al gehoord dat vele dj's gewoon nummers laten afspelen, maar ik denk soms dat dit wel saai is?... Wat zijn anders de mixtechnieken voor allround te draaien?
ik vind het persoonlijk wel leuk als die overgange tussen die verschillende stijlen echt in't lang en in't breed gebeurenDrejke zei:Over een paar maanden is het mijn eerste allround-party, en dus wil ik al wat voorbereiden.
Heeft misschien hier iemand daar ervaring mee? Ik kan wel wat nuttige tips gebruiken ^^.
Ik ben momenteel bezig met gewoon zoveel mogelijk muziek te verkennen in alle soorten stijlen die volgens mij "aanslaan" bij het publiek. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk te onthouden van de dj die draait wanneer ik uitga
Maar is er geen volgorde in wat je draait? Want ik denk dat dit meestal zo is voor allround partys: (?)
- Eerst wat house om op gang te komen, dan goeie schijfkes van alle tijden en dan foute nummers wanneer die manne zat zijn?
En als ge bv rock aant draaien zijt dit blijven doen? Dus bv. niet een nummerke house, dan terug een nummerke rock en dan terug house? Of moogde alles door mekaar slaan? =/
Hoe mixen jullie allround muziek? Want soms heb ik de indruk dat het gewoon.. Niet gaat.. Ik heb toch ook al gehoord dat vele dj's gewoon nummers laten afspelen, maar ik denk soms dat dit wel saai is?... Wat zijn anders de mixtechnieken voor allround te draaien?
Alle tips welkom!
bvb een megagekend rockplaat waarop een zware bass wordt gezet, ik moet sporadisch denken aan Dailymotion - 2 many dj @ villa rouge / nirvana vs daft punk, une vidéo de fabiensense. 2, many, dj, villa, rouge

PsYchO.p2 zei:ik vind het persoonlijk wel leuk als die overgange tussen die verschillende stijlen echt in't lang en in't breed gebeurenbvb een megagekend rockplaat waarop een zware bass wordt gezet, ik moet sporadisch denken aan Dailymotion - 2 many dj @ villa rouge / nirvana vs daft punk, une vidéo de fabiensense. 2, many, dj, villa, rouge
![]()
zo'n soort overgangen brenge altijd wel sfeer, maar kan geloven dat het niet simpel is
lijst ziet er wel nice uit, al zou ik de meeste classics wat voor het einde houden

)BlackHawk.be zei:mo dan moet ge al wel kunnen mixen. want anders trekt da op de balle
