Archief - Gmm 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boom stam

Legacy Member
Ik hoop nog altijd op machine head of accept(alhoewel gestopt zijn zeker?)!

Slipknot mag ook terugkome ze, ni het beste da er vorig jaar was, maar toch zeker goe om es ne keer te zien!

Stone sour komt, das met zanger van slipknot he? Corey Taylor?
Die zijn anders ook wel goed, ma ze hebben ma 1 album dacht ik, gaan ze wel lang kunnen spelen? :unsure:

Fredje

Legacy Member
sebastos zei:
oeh
touché :p

kijk alvast uit naar helloween :applause:


hehe ik ook .. had ze de 14 feb gezine in hof ter loo en twas zeer goe :D alleen hebbek e rni zo ahr dvan kunne geneite .. kwas nog ziek .. had koppijn enzo :p
en kon wijt geen woord zegge :(

^^VooDoo^^

Legacy Member
saiyan`` zei:
true, maar op commercieel vlak is korn wel wat terug gedeinsd ntfs
system of a down is minstens even commercieel (zie vorig jaar) en dan zwijgen we van slipknot (die mochten er wel zijn aangezien ze wel wat kunnen).

idd meer trash en hardcore zou welkom zijn =)

Ja meer trash enzo ... moeten ze wel meer vuilbakken zetten tho.

Hellrabbit

Legacy Member
face it, uiteindelijk is graspop altijd al commercieel geweest hoor

ge moet gewoon voorbij de commerciele zever à la slipknot, korn en soad zien, naar de echte grote namen in het genre

^^VooDoo^^

Legacy Member
Hellrabbit zei:
face it, uiteindelijk is graspop altijd al commercieel geweest hoor

ge moet gewoon voorbij de commerciele zever à la slipknot, korn en soad zien, naar de echte grote namen in het genre


Toen het juist begon had het toch geen groepen zoals dat ? :p
Tis echt pas begonnen zo een aantal jaar geleden ze :/

Hellrabbit

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Toen het juist begon had het toch geen groepen zoals dat ? :p
Tis echt pas begonnen zo een aantal jaar geleden ze :/

Black sabbath, Dream theater, Deftones,
Soulfly, Savatage, Coal chamber,
Obituary, Spiritual beggars

Paradise lost, Moonspell, Dimmu borgir,
In flames, Within temptation,

Primus, Madball, Pro-Pain, Misfits, Congress


da was de 3e editie ...

Boom stam

Legacy Member
Hebben de misfits op graspop gespeeld? Ik dacht dat dat horror punk of zo was? Of heb ik een andere groep voor?

Creeping Death

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Toen het juist begon had het toch geen groepen zoals dat ? :p
Tis echt pas begonnen zo een aantal jaar geleden ze :/


Metal was toen ook nog ni zo mainstream als nu. En daarmee bedoel ik dat er nu precies meer "hardere" groepen op radio te horen en op tv te zien zijn.
Dan is het al iets moeilijker om echt commerciële bands te pakken te krijgen.

En als'k die affiche nu terug zie van '98 zie ik er ook wel genoeg namen tussen waarbij ik mijn bedenkingen heb.

Boom stam

Legacy Member
Hmm, ik ben er net achtergekomen dat dat weekend van graspop juist tussen mijn exaams valt :angry:
Vorig jaar begon het op de dag dat ik men laatste examen had, wat dus gwn perfect was!Maar nu...Hmm, ik betwijfel of ik meer dan 1 dag ga mogen komen, als ik al maar 1 dag mag komen :(

grtz

Crashtestdummy

Legacy Member
hopelijk is het weer gene maes vo bier :sad:

alhoewel ik goe geslapen heb op die opblaaspinten :unsure:

^^VooDoo^^

Legacy Member
Nu nog ne metallica bekend maken zat er sowieso toch al niet in, + dat ticket had te goedkoop geweest daarvoor imo

Skoran

Legacy Member
Op officiële Metallica staat toch niks dat hun tour compleet is?

Ik denk ook niet dat ze komen, maar ik blijf erop hopen :p

citrofenwick

Legacy Member
Chimmy zei:
ik ook

maar trivium lijkt me wel interessant. Nummers als "to burn the eye"... zalig! :bow:
idd, trivium is de max, ik heb ze al eens live gezien op rock ternat en die waren echt goed
Ik ga ook zeker zien naar Arch enemy (hopelijk zeggen ze hun tour niet plots terug af zoals vorig jaar).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan