Boom stam
Legacy Member
Ik hoop nog altijd op machine head of accept(alhoewel gestopt zijn zeker?)!
Slipknot mag ook terugkome ze, ni het beste da er vorig jaar was, maar toch zeker goe om es ne keer te zien!
Stone sour komt, das met zanger van slipknot he? Corey Taylor?
Die zijn anders ook wel goed, ma ze hebben ma 1 album dacht ik, gaan ze wel lang kunnen spelen?
Slipknot mag ook terugkome ze, ni het beste da er vorig jaar was, maar toch zeker goe om es ne keer te zien!
Stone sour komt, das met zanger van slipknot he? Corey Taylor?
Die zijn anders ook wel goed, ma ze hebben ma 1 album dacht ik, gaan ze wel lang kunnen spelen?


alleen hebbek e rni zo ahr dvan kunne geneite .. kwas nog ziek .. had koppijn enzo 
echt
ad: