Archief - Gmm 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TH€ ON€

Legacy Member
heb spijtig genoeg examens, dus het zal niks worden dit jaar.
staan wel al een paar goei bands tussen, maar die zullen nog wel eens naar belgie komen.

skampy

Legacy Member
Ik ben in de verste verte geen metalhead, maar Gn'R.....die wil ik toch wel zien, ook al is Axl de enige originele band member.

edit - net affiche gezien, ik er -uiteraard- de balle van. Voor 1 groep ga ik toch niet komen peins ik.

deyoeri

Legacy Member
Zal er net als vorig jaar wrs niet geraken dus jammer genoeg gaat dit weer aan me voorbij...

QplQyer

Legacy Member
't ziet er wel fijn uit.
Hopelijk liggen mijn examens wat goed (na twee jaar slecht te liggen mag dat wel al eens zeker :/).

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik ben er normaal gezien.

Soulfly, Nile, Deicide, Motörhead, In Flames, DragonForce, Ignite, ...

sebastos

Legacy Member
ik twijfel nu toch wel of ik ga gaan of ni
enigste dat me kan boejen is helloween en motorhead
maar kga er toch ni voor 2 groepen naartoe

tis te hopen da ze wa meer thrash bovenhalen

TipqiE[BE]

Legacy Member
kga es een jaar nie denk ik,mijn voorkeur gaat toch naar pukkelpop,kword die metal veel te rap beu,en waar is de dance hall ?? ;)

Creeping Death

Legacy Member
mooie affiche, negen op tien ga ik al zeker zaterdag. 't zal van de rest vd affiche en van m'n examens aghangen of ik ook de twee ander dage ga.

pit24

Legacy Member
Zeer mooie namen al imho.

Nu nog scorpions op vrijdag en metallica op zondag (en een ticet van 140 euro... :) )

DBK

Legacy Member
guns and roses, die zou ik graag eens meemaken, jammer da de rest van die groepen mij totaal ni kan bekoren

Kid_C

Legacy Member
pit24 zei:
Zeer mooie namen al imho.

Nu nog scorpions op vrijdag en metallica op zondag (en een ticet van 140 euro... :) )

ik denk dat whitesnake, gnr en motorhead de headliners zijn :/

Hellrabbit

Legacy Member
nee, vorig jaar kwamen de headliners er ook nie allemaal direkt hoor

meer zelfs, alle goeie groepen kwamen pas opt einde ... als ze da nu weer doen gaat het een mooie affiche worden, want tis toch al een redelijk goei begin (beter als vorig jaar in ieder geval)

jammer da ek nie kan gaan door de examens, want opeth en MDB moet ek nogaltijd is zien (en der staan er nog een paar leuke diejen dag :p) :s

psyko-monchske

Legacy Member
ik hoop dat metallica nu naar werchter komt, dan moet ik niet een ticket vo graspop betalen

evR'

Legacy Member
Spijtig dat Guns 'n Roses zonder Buckethead is :doh: , had ik anders wel eens willen zien.

Skeletonlord

Legacy Member
Khoop dat er wa groter name op het Marquee2 programma komen,mss Terror nog eens =D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan