Archief - Gmm 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
Hellrabbit zei:
niks daarvan

de beste headliners (of semi-headliners) zoals kreator, megadeth, anthrax, slayer etc etc werden pas vele later aangekondigd


maar tg was Iron maiden de headliner! laatse band op zondag en die was tg wel als 1e ge announced .. de andere ware ook goe maar ware al geen headliner meer he

psyko-monchske

Legacy Member
kheb op een metallica forum gelezen dat ze mss belgie gaan overslaan...

Creeping Death

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Opeth :love:
voor die groep alleen al ga ik die ene dag gaan + dan nog eens de sjans hebben dat my dying bride en deicide op dezelfde dag zijn :love:

Same here, alleen spijtig dat tickets voor zaterdag alleen 10 euro hoger liggen dan die van zondag, alleen maar omwille van GnR... :(
Gelukkig staan Nile en Obituary ook geprogrammeerd op zaterdag.
Kreator mag daar nog gerust bijkome :)

Hellrabbit

Legacy Member
Fredje zei:
maar tg was Iron maiden de headliner! laatse band op zondag en die was tg wel als 1e ge announced .. de andere ware ook goe maar ware al geen headliner meer he


erm, een festival heeft meerdere headliners hoor, int algemeen alle bands die afsluiten

Fredje

Legacy Member
Hellrabbit zei:
erm, een festival heeft meerdere headliners hoor, int algemeen alle bands die afsluiten

ja da wetek ma geen 1 van de bands da gij had opgenoemd was headliner vorig jaar.. ok megadeth had nu eiglijk wel headliner moete izjn ipv op de marquee te moete staan :(

BongZrGooD

Legacy Member
zweebee zei:
trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.

Tja, de enige keer dat ik ze zag was in 1990; met 3 Biebob bussen naar Mannheim...:crazy:
Voorprogrammas waren 9 inch nails en Skid Row, beiden overklasten ze Guns & Roses enorm...
Vooral Sebastian Bach maakte een onvergetelijke entree, de band begon de intro van slave to the grind te spelen, en Bach kwam het podium opgestormd dmv de trap die erachter stond opgesteld. Bij de laatste trede liep er blijkbaar iets mis en hij ging met volle snelheid op zijn bakkes... Schuivend op ellebogen en kin bereikte hij ongeveer de helft van het podium, de band stopte meteen. Bach springt recht, wandelt een beetje waggelend naar de microfoon, lacht eens en zegt "whew, did I go flat on my face or what???". Het bloed van zijn ellebogen en kin druipend... Dan zegt hij, "let's do that again!!! GO!!!" Hij stormt terug van het podium de trap af, de band begint terug met slave to the grind; Bach komt weer de trap opgestormd, struikelt weer maar maakt een koprol; springt recht, grijpt de micro en brult : "that's what I mean!!!" en de show begint. Onvergetelijk...

Guns & Roses vond het nodig van het publiek meer dan een uur te laten wachen, en toen ze eindelijk begonnen duurde het nog meer dan een kwartier voor dhr Rose het de moeite vond om zijn opwachting te maken. Er was 80.000 man aanwezig maar blijkbaar vond hij dat niet genoeg voor zijn ego. Toen hij een drietal nummers in de set besloot dat de reactie van het publiek niet echt aan zijn verwachtingen voldeed, ging hij gewoon terug van het podium af; een nietsvermoedende band achterlatend. Ongeveer een 45 minuten later vereerde hij ons dan toch met zijn aanwezigheid om zo snel mogelijk, emotieloos en ronduit vals het setje af te haspelen.

Het publiek werd minder en minder enthousiast en dat zinde dhr Rose duidelijk niet, desgevolg besloot hij dan maar om wat te gaan schelden, en uiteindelijk een abominabele november rain in te zetten. Hij achter de piano, kloppend en uiteindelijk stampend op te toetsen. Toen hij een paar drankbekertjes zag vliegen riep hij uit dat hij het niet pikte dat imbecielen drankbekertjes naar "hem" gooiden, en verdween om uiteindelijk niet meer terug te komen...:ironic: De drankbekertjes werden vaag in zijn richting gegooid, dat wel, maar ze kwamen nog niet in de buurt van het podium; verre van...

Een €100 voor ticket en bus, meer dan 4 uur heen en 4 uur terug in een bus; wat op zich ook wel lachen is op de heenreis... Een hele dag op een wei waar je geen drinken of eten mag meebrengen (op zich ook wel logisch) dus daar ook nog eens een dikke €50 de man aan drinken en eten.
En dan zo in de zeik gezet worden door één belachelijk manneke op een ego trip zonder weerga?
Dan hoor je dat hij meerdere optredens op die manier vergalt, en er op bepaalde plaatsen rellen uitbreken vanwege meneer zijn ego? (ok, die relschoppers zijn ook fout...)
Het enige geluid dat ik nog uit Axl Rose wil horen is het breken van een paar botten in zijn lichaam, liefst een paar kaken en een neus... Al dan niet door mijn toedoen...:evil:

Groetjes,
BongZ

MaDDie

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Tja, de enige keer dat ik ze zag was in 1990; met 3 Biebob bussen naar Mannheim...:crazy:
Voorprogrammas waren 9 inch nails en Skid Row, beiden overklasten ze Guns & Roses enorm...
Vooral Sebastian Bach maakte een onvergetelijke entree, de band begon de intro van slave to the grind te spelen, en Bach kwam het podium opgestormd dmv de trap die erachter stond opgesteld. Bij de laatste trede liep er blijkbaar iets mis en hij ging met volle snelheid op zijn bakkes... Schuivend op ellebogen en kin bereikte hij ongeveer de helft van het podium, de band stopte meteen. Bach springt recht, wandelt een beetje waggelend naar de microfoon, lacht eens en zegt "whew, did I go flat on my face or what???". Het bloed van zijn ellebogen en kin druipend... Dan zegt hij, "let's do that again!!! GO!!!" Hij stormt terug van het podium de trap af, de band begint terug met slave to the grind; Bach komt weer de trap opgestormd, struikelt weer maar maakt een koprol; springt recht, grijpt de micro en brult : "that's what I mean!!!" en de show begint. Onvergetelijk...

Guns & Roses vond het nodig van het publiek meer dan een uur te laten wachen, en toen ze eindelijk begonnen duurde het nog meer dan een kwartier voor dhr Rose het de moeite vond om zijn opwachting te maken. Er was 80.000 man aanwezig maar blijkbaar vond hij dat niet genoeg voor zijn ego. Toen hij een drietal nummers in de set besloot dat de reactie van het publiek niet echt aan zijn verwachtingen voldeed, ging hij gewoon terug van het podium af; een nietsvermoedende band achterlatend. Ongeveer een 45 minuten later vereerde hij ons dan toch met zijn aanwezigheid om zo snel mogelijk, emotieloos en ronduit vals het setje af te haspelen.

Het publiek werd minder en minder enthousiast en dat zinde dhr Rose duidelijk niet, desgevolg besloot hij dan maar om wat te gaan schelden, en uiteindelijk een abominabele november rain in te zetten. Hij achter de piano, kloppend en uiteindelijk stampend op te toetsen. Toen hij een paar drankbekertjes zag vliegen riep hij uit dat hij het niet pikte dat imbecielen drankbekertjes naar "hem" gooiden, en verdween om uiteindelijk niet meer terug te komen...:ironic: De drankbekertjes werden vaag in zijn richting gegooid, dat wel, maar ze kwamen nog niet in de buurt van het podium; verre van...

Een €100 voor ticket en bus, meer dan 4 uur heen en 4 uur terug in een bus; wat op zich ook wel lachen is op de heenreis... Een hele dag op een wei waar je geen drinken of eten mag meebrengen (op zich ook wel logisch) dus daar ook nog eens een dikke €50 de man aan drinken en eten.
En dan zo in de zeik gezet worden door één belachelijk manneke op een ego trip zonder weerga?
Dan hoor je dat hij meerdere optredens op die manier vergalt, en er op bepaalde plaatsen rellen uitbreken vanwege meneer zijn ego? (ok, die relschoppers zijn ook fout...)
Het enige geluid dat ik nog uit Axl Rose wil horen is het breken van een paar botten in zijn lichaam, liefst een paar kaken en een neus... Al dan niet door mijn toedoen...:evil:

Groetjes,
BongZ
:offtopic: u post is zalig :applause: :bow: :bow: :bow:

MyDyingBride

Legacy Member
De zaterdag zal ik er wellicht zijn, de affiche is zo goed die dag, dat ik mijn haat ten opzichte van festivals wel even zal proberen te vergeten.

Nile, MDB, Opeth en het sublieme Akercocke :woohoo:

sebastos

Legacy Member
Fredje zei:
ja da wetek ma geen 1 van de bands da gij had opgenoemd was headliner vorig jaar.. ok megadeth had nu eiglijk wel headliner moete izjn ipv op de marquee te moete staan :(
wa maakt het uit wie nu headliner was
tis gewoon te hopen da er nog een hoop ander goeje groepen komen (zoals Kreator e.d.)

alexii

Legacy Member
Ik denk van niet.

2 jaar geleden stonden ze er in de namiddag.

Chimmy

Legacy Member
June 23 - Freeman Coliseum - San Antonio, TX
June 25 - Reliant Arena - Houston, TX

Dat is van Slayer, die zullen er dus ook al niet zijn.

-Redyck-

Legacy Member
Chimmy zei:
25.06.2006 Graspop Metal Meeting Dessel BEL

zou het de headliner zijn?

Whitesnake / Saxon ...

Dan gaan ze Whitesnake volgens mij toch laten headlinen hoor.

Swat, beiden geniale bands. Maar Saxon al paar keer gezien, kijk meer uit naar Whitesnake.

Volgens mij kan er enkel zondag nog een nieuwe headliner komen.

Tschijnt dat Manowar geen optie meer is, die zouden eerst bevestigd hebben en dan kort voor ze de namen vrij gingen geven afgezegd. (Zuiver geruchten weliswaar).

Goh ja, ik blijf hopen op Metallica zondag, liefst nog met een aangepaste graspop-set :music:
*Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuteurbreath!*

Voor de rest vind ik deze eerste lading namen al stukken beter dan de eerste lading van vorig jaar. Exodus, deftig wat powermetal met Helloween en Dragonforce, ... hmmmmm.

zweebee

Legacy Member
Het enige geluid dat ik nog uit Axl Rose wil horen is het breken van een paar botten in zijn lichaam, liefst een paar kaken en een neus... Al dan niet door mijn toedoen...

lekker volwassen !

anyway, ik denk da ge, voor da ge naar een GnR concert gaat, kunt weten waaraan ge u kunt verwachten. Allez, ge gaat toch ni verwachten dat Axl Rose correct zingt, respect opbrengt of muzikale hoogstandjes uit de mouw gaat toveren e.
Ik kan zeer goed begrijpen da ge het crap vond.

Toch was het voor mij op pukkelpop een geslaagd concert. Het te laat komen, het na elk liedje in een 'kotje' verdwijnen (om daar een lijntje te doen prolly), de Buckethead robotfunkyriffs etc... allemaal er zo ver over dat het weer goed is.
De ijzersterke songs blijven goed (al zijn ze dan soms covers) en het heeft voor mij (en ik vermoed voor veel mensen rond de 25 jaar) een grote mythische sfeer.

Maar ik ga ni naar Graspop komen voor GnR :p twas gewoon goe meegenomen op pp

boozeke

Legacy Member
lot saxon mor headlinen <0/
me unnen eagle,heerlijk om savonds te zien \0/

Chimmy

Legacy Member
-Redyck- zei:
Goh ja, ik blijf hopen op Metallica zondag, liefst nog met een aangepaste graspop-set :music:
*Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuteurbreath!*
Metallica zoals ze op de live shit DVD waren, dat zou nog eens een headliner zijn :p

Scanning the scene in Dessel tonight... :kwijl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan