MaDDie
Legacy Member
Chimmy zei:Metallica zoals ze op de live shit DVD waren, dat zou nog eens een headliner zijn
Scanning the scene in Dessel tonight... :kwijl:
all together !
SEEK AND DESTROOOOOOOOOY
maar het ziet er steeds slechter uit.
Kerel op Metallica forum heeft mail gekregen van werchter organisatie dat 'tallica niet zal komen naar werchter. (of we dit moeten geloven is iets anders)
Maar moest het zo zijn ligt alle hoop bij GMM!
k ik ben beetje gek van metallica..
ad:
