Archief - Gmm 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaDDie

Legacy Member
Chimmy zei:
Metallica zoals ze op de live shit DVD waren, dat zou nog eens een headliner zijn :p

Scanning the scene in Dessel tonight... :kwijl:

all together !

SEEK AND DESTROOOOOOOOOY:bow:

maar het ziet er steeds slechter uit.
Kerel op Metallica forum heeft mail gekregen van werchter organisatie dat 'tallica niet zal komen naar werchter. (of we dit moeten geloven is iets anders)

Maar moest het zo zijn ligt alle hoop bij GMM!
k ik ben beetje gek van metallica.. :sad:

tim

Legacy Member
Dit jaar mss geen Caliban? :'( kzie hem nergens op lijstjes staan van 100% bevestiging

Chimmy

Legacy Member
Megadeth mag er van mij zeker bij zijn. Maar dan langer als vorig jaar. Blackmail the universe... :kwijl:

Avondland

Legacy Member
Metallica is te groot voor GMM. Zou wel leuk zijn, daar niet van, maar ik vrees dat de tickets in een mum van tijd uitverkocht zullen zijn en dat GMM dan voorgoed verkocht zou zijn aan de commercie. Nu al spelen er veel commerciëele bands, terwijl er underground zoveel meer kwalitatievere bands zijn. Ideaal zou zijn een verdeling van 50/50 commerciëel (=bekend) en den andere helft underground (zo denk ik aan Obtest, Skyforger, Ancient Rites, Endstille, ...).

Skizzy

Legacy Member
MaDDie zei:
all together !

SEEK AND DESTROOOOOOOOOY:bow:

maar het ziet er steeds slechter uit.
Kerel op Metallica forum heeft mail gekregen van werchter organisatie dat 'tallica niet zal komen naar werchter. (of we dit moeten geloven is iets anders)

Maar moest het zo zijn ligt alle hoop bij GMM!
k ik ben beetje gek van metallica.. :sad:

Metallica kunde ng zien optreden in Holland den 8e juni denkek.
En ik geloof dat ze dit jaar ook naar 'Rock Am Ring' komen, in Duitsland dus.
Maar voor de rest zullen ze niet echt dicht in de buurt spelen denk ik.

Greets

sir oinksalot

Legacy Member
Avondland zei:
Metallica is te groot voor GMM. Zou wel leuk zijn, daar niet van, maar ik vrees dat de tickets in een mum van tijd uitverkocht zullen zijn en dat GMM dan voorgoed verkocht zou zijn aan de commercie. Nu al spelen er veel commerciëele bands, terwijl er underground zoveel meer kwalitatievere bands zijn. Ideaal zou zijn een verdeling van 50/50 commerciëel (=bekend) en den andere helft underground (zo denk ik aan Obtest, Skyforger, Ancient Rites, Endstille, ...).
zou ik ook een goede verdeling vinden, ik luister vooral naar underground bands, maar soms wordt je die underground troep ook wel beu en kan wat commercielere muziek eens deugd doen, een band als slipknot zou voor mijn part bevoorbeeld zeker mogen terugkomen, machine head zou ik ook nog eens aan het werk willen zien

Fredje

Legacy Member
sir oinksalot zei:
zou ik ook een goede verdeling vinden, ik luister vooral naar underground bands, maar soms wordt je die underground troep ook wel beu en kan wat commercielere muziek eens deugd doen, een band als slipknot zou voor mijn part bevoorbeeld zeker mogen terugkomen, machine head zou ik ook nog eens aan het werk willen zien


slipknot vinnek nu ietkes te ver ze :p

commercieel da mag nog .. ma slipknot nene :p

pit24

Legacy Member
Avondland zei:
Metallica is te groot voor GMM. Zou wel leuk zijn, daar niet van, maar ik vrees dat de tickets in een mum van tijd uitverkocht zullen zijn en dat GMM dan voorgoed verkocht zou zijn aan de commercie. Nu al spelen er veel commerciëele bands, terwijl er underground zoveel meer kwalitatievere bands zijn. Ideaal zou zijn een verdeling van 50/50 commerciëel (=bekend) en den andere helft underground (zo denk ik aan Obtest, Skyforger, Ancient Rites, Endstille, ...).

Dat is wacken, graspop is graspop. Bijde een goede formule maar ik zie geen reden om 2 wackens te creeëren....

Obi-Jan

Legacy Member
in het geval jullie het nog niet gezien hebben, er zijn weer een hoop bands bijgekomen

Friday 23th june

WHITESNAKE
LACUNA COIL - SATYRICON
MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY EDGUY - TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF THE GATHERING - GOJIRA - 36 CRAZYFISTS

more bands to be announced soon !!!

Saturday 24th june

GUNS N' ROSES
KORN - SOULFLY
OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY - ALICE IN CHAINS - THE NEW YORK DOLL'S - STONE SOUR
BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - AKERCOCKE - BLOOD SIMPLE

more bands to be announced soon !!!

Sunday 25th june

MOTORHEAD
SAXON - CRADLE OF FILTH - IN FLAMES HELLOWEEN - ARCH ENEMY
AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT
DRAGONFORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN

more bands to be announced soon !!!

al zijn het vooral slechtere groepen (voor mij dan) die er zijn bijgekomen =[

Chimmy

Legacy Member
Ik ben eens benieuwd naar Korn. Ze hebben een aantal erg goeie studioalbums, maar over het live-gebeuren hoor ik dan weer andere dingen... Een goeie kans om het zelf eens te ondervinden!

sebastos

Legacy Member
Saxon is positief
jammer genoeg maar 1 nieuwe groep voor zondag

Hellrabbit

Legacy Member
gaan ze deze keer spelen met al hun instrumenten dichtgedraaid dan?

deyoeri

Legacy Member
Stone sour wilk anders wel is zien, mr voor twee drie bands die mij aanstaan ga ik toch geen ticketje kopen ze

nTFs

Legacy Member
Korn is enorm populair maar ik vind ze ni echt passen op graspop.
Eerder iets voor ne Werchter of ne pukkelpop.
Het begint precies een beetje commercieel te worden in Dessel.

saiyan``

Legacy Member
true, maar op commercieel vlak is korn wel wat terug gedeinsd ntfs
system of a down is minstens even commercieel (zie vorig jaar) en dan zwijgen we van slipknot (die mochten er wel zijn aangezien ze wel wat kunnen).

idd meer trash en hardcore zou welkom zijn =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan