Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alexii zei:Btw, GNR is een grap zonder Slash.


deyoeri zei:Second...a big second...
skampy zei:Make that a third...
Maar ik vind Velvet Revolver dan ook weer de bijwijlen geniale structuur en productie van Gn'R songs missen.

pit24 zei:Zeer mooie namen al imho.
Nu nog scorpions op vrijdag en metallica op zondag (en een ticet van 140 euro...)

Hellrabbit zei:nee, vorig jaar kwamen de headliners er ook nie allemaal direkt hoor
meer zelfs, alle goeie groepen kwamen pas opt einde ... als ze da nu weer doen gaat het een mooie affiche worden, want tis toch al een redelijk goei begin (beter als vorig jaar in ieder geval)
jammer da ek nie kan gaan door de examens, want opeth en MDB moet ek nogaltijd is zien (en der staan er nog een paar leuke diejen dag)
![]()
alexii zei:Btw, GNR is een grap zonder Slash.
TCF-Trip zei:Whitesnake
Michael Schenker Group
Evergrey
Guns n Roses
Opeth
My dying Bride
Motörhead
Helloween
Exodus
Dragonforce
Kwijl :')
Nu nog Gamma Ray, Edguy, Blind Guardian, WASP, CircleIICircle en Savatage en tis geniaal ^^
(Blijven dromen.. I know
Ps. K'was Priest nog vergeten.



Maar Buckethead is ondertussen toch ook al weg, niet?zweebee zei:trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.
Fredje zei:Vorig jaar was de top of the bill(Iron maiden) als 1e ge announced .. hangt er gewoon vanaf hoe snel dta de bands bevestiging geve
zweebee zei:trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.
.zweebee zei:trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.
MaDDie zei:Exodus mja mja, maar waar zit metallica?plz op werchter
ma wsl ga ik ook nogs naar graspop, maar niet meer alle dagen.