Archief - Gmm 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
Lacuna Coil, Guns N' Roses, Opeth (:D), CoF, In Flames, ...

Ik zal er zeker zijn :)

Chimmy

Legacy Member
Lacuna Coil! :love:

Graag kreator en slayer nog, slayer was vorig jaar niet erg enthousiast maar het is nog altijd slayer :niceone: En kreator schopt aars, iedere keer opnieuw! :bow:

skampy

Legacy Member
deyoeri zei:
Second...a big second...

Make that a third...

Maar ik vind Velvet Revolver dan ook weer de bijwijlen geniale structuur en productie van Gn'R songs missen.

Skoran

Legacy Member
IK heb examens maar ga toch proberen te gaan op zondag:
ENSIFERUM (YEAH :D), Exodus, In Flames, Arch Enemy, Motorhead
Jammer dat die dwerg van ne Dannii moet komen, imo gaat die meer posers (en t-shirts) lokken dan Metallica

deyoeri

Legacy Member
skampy zei:
Make that a third...

Maar ik vind Velvet Revolver dan ook weer de bijwijlen geniale structuur en productie van Gn'R songs missen.

Again a second ^^ Heb ze vorig jaar gezien op Werchter. Ze waren niet slecht, daar niet van, bij momenten vond ik ze wel goed. Maar die euhm, Scott Weiland (?) is net iets té af en toe...motherfuckers hier, fucking rock 'n roll daar...Slash was ten minste sympathiek en bedankte het publiek :p

Fredje

Legacy Member
pit24 zei:
Zeer mooie namen al imho.

Nu nog scorpions op vrijdag en metallica op zondag (en een ticet van 140 euro... :) )

kdenk dat de headliners da er nu zijn vast blijve als headliner .. maarja scorpions kome wle naar wacken :p

Fredje

Legacy Member
Hellrabbit zei:
nee, vorig jaar kwamen de headliners er ook nie allemaal direkt hoor

meer zelfs, alle goeie groepen kwamen pas opt einde ... als ze da nu weer doen gaat het een mooie affiche worden, want tis toch al een redelijk goei begin (beter als vorig jaar in ieder geval)

jammer da ek nie kan gaan door de examens, want opeth en MDB moet ek nogaltijd is zien (en der staan er nog een paar leuke diejen dag :p) :s


Vorig jaar was de top of the bill(Iron maiden) als 1e ge announced .. hangt er gewoon vanaf hoe snel dta de bands bevestiging geve

alexii zei:
Btw, GNR is een grap zonder Slash.

je moet zo zien .. het geluid blijft hetzelfd e.. eimand anders kan zen gitaar perfcet hetzelfde late klinke en alle liekes perfect naspelen .. vocals perfect nadoen is ene ander zaka .. dus qua sound gaan ze nog juist het zelfde zijn maar hunne live act is wss wel minder

yeane_metal

Legacy Member
guns n roses zonder slash lijkt mij mr nx...
anyway: dragonforce, in flames, motörhead & helloween vink al een goe begin...
ma dees kan belange ng ni op tge de bands vn GMM in 2005...
achjah tzal dus afwachte zen
ast graspop ni is wordt et wacken, of misch allebij

zweebee

Legacy Member
trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.

Savatar

Legacy Member
Whitesnake
Michael Schenker Group
Evergrey
Guns n Roses
Opeth
My dying Bride
Motörhead
Helloween
Exodus
Dragonforce

Kwijl :')

Nu nog Gamma Ray, Edguy, Blind Guardian, WASP, CircleIICircle en Savatage en tis geniaal ^^
(Blijven dromen.. I know

Ps. K'was Priest nog vergeten.

Kid_C

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Whitesnake
Michael Schenker Group
Evergrey
Guns n Roses
Opeth
My dying Bride
Motörhead
Helloween
Exodus
Dragonforce

Kwijl :')

Nu nog Gamma Ray, Edguy, Blind Guardian, WASP, CircleIICircle en Savatage en tis geniaal ^^
(Blijven dromen.. I know

Ps. K'was Priest nog vergeten.

Blind Guardian komt al 2 keer naar belgie :p

Gamma Ray & Edguy zijn mogelijk denk ik, Savatage weet ik niet :unsure:

Achja, tzit momenteel al heel goed voor mij :music:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
zweebee zei:
trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.
Maar Buckethead is ondertussen toch ook al weg, niet?

MaDDie

Legacy Member
Exodus mja mja, maar waar zit metallica? :p plz op werchter :)
ma wsl ga ik ook nogs naar graspop, maar niet meer alle dagen.

Hellrabbit

Legacy Member
Fredje zei:
Vorig jaar was de top of the bill(Iron maiden) als 1e ge announced .. hangt er gewoon vanaf hoe snel dta de bands bevestiging geve

niks daarvan

de beste headliners (of semi-headliners) zoals kreator, megadeth, anthrax, slayer etc etc werden pas vele later aangekondigd

evR'

Legacy Member
zweebee zei:
trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.

Buckethead is al terug naar zijn kiekerekot, artistieke meningsverschillen met Axl Rose :D .

LeSec

Legacy Member
Opeth :love:
voor die groep alleen al ga ik die ene dag gaan + dan nog eens de sjans hebben dat my dying bride en deicide op dezelfde dag zijn :love:

nTFs

Legacy Member
zweebee zei:
trust me, kheb GnR op pukkelpop gezien een paar jaar geleden en da was echt bangelijk. Slash of gene slash, de songs blijven ijzerhard, de show was bangelijk en buckethead moet niet onderdoen voor Slash qua spektakelgehalte.

Dan was je ééen van de weinigen die het goed vond.
Een uurke wachten eer ze eraan begonnen en dan nog ne fletse ongeïnspireerde set afhaspelen.
Zelden zoiets saai gezien.

Fredje

Legacy Member
MaDDie zei:
Exodus mja mja, maar waar zit metallica? :p plz op werchter :)
ma wsl ga ik ook nogs naar graspop, maar niet meer alle dagen.

ik denk da vorig jaa rhet laatse jaar was da metallica na werchter kwam ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan