Recipe4hate
Legacy Member
Kapoen zei:Interessante links, dikke merci
Ik ben net een beetje aan 't experimenteren met Audacity en in combinatie met de VST plug-in kunt ge dus die gratis VST sims gebruiken![]()
Echte mannen gebruiken Reaper!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kapoen zei:Interessante links, dikke merci
Ik ben net een beetje aan 't experimenteren met Audacity en in combinatie met de VST plug-in kunt ge dus die gratis VST sims gebruiken![]()

Pariah zei:ik zou mijn boxen van mijn stereo installatie gebruiken als speakers. dus ik denk dat die wel al beter klinken al de gemiddelde pc speakers.
Ik heb op youtube paar tracks beluisterd die via ux1 waren opgenomen (rechtstreeks gitaar ingeplugd in die ux1) en die waren toch vrij goed van kwaliteit. dus ik verwacht iets gelijkaardigs.

Recipe4hate zei:Echte mannen gebruiken Reaper!![]()
Recipe4hate zei:Echte mannen gebruiken Reaper!![]()


Niet voor vrouwen, maar voor mietjes!Kapoen zei:
Ja want Audacity is alleen voor vrouwen, hoe stom van mij![]()

Stierkoe zei:Niet voor vrouwen, maar voor mietjes!
of zie jij soms het nut van audacity in de keuken?![]()

Implar zei:Net nieuw speelgoed aangekomen, ik zal wat werk hebben om alles te leren
Twitter / implar : New toy! Seems I


Zelf heb ik de El Capistan en ben er heel tevreden van.
Recipe4hate zei:Echte mannen gebruiken Reaper!![]()
Pariah zei:die ux1 is al versterkt via mijn stereo. Kdenk eerder dat mijn gitaarkabel kapot is of de ingang van mijn gitaar maar half meer werkt. vanochtend nog rap ff geprobeerd en tgeluid viel ook weg via zowel headphone als output kanaal.
Logos zei:Kundigen gebruiken Logic Pro of Cubase
ad: