Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ronnie86 zei:Geen 9v AC toch?
Carrion zei:In dieje Mesa zitten 6L6 lampen, die dingen worden gewoon (naar mijn ervaring) pakken warmer dan EL34 die in de meeste marshalls zoals die JCM2000 zitten. En als ik correct lees kunnen lampen (als ge ze echt pushed) makkelijk tegen de 160-200 graden komen (correct me if wrong) op hun warmste punt aan de buitenkant van de lamp. Ge moogt ook nie vergeten da staal enorm veel warmte kan vasthouden, ma da is normaal niets waar ge u zorgen om moet maken.
De grill rond m'n Laboga wordt ook enorm warm tijdens 't spelen en daar zitten ook 6L6 lampen in.
Pariah zei:hmm kga voor de ux1 gaan
als ik het goed voorheb kun je dus je sound aanpassen via podfarm en door de boxen van je pc spelen dan? klinkt dit goed?
][E®®0R][;16519762 zei:Hoe ik menne UX2 gebruik is in Fruity Loops (of eender welke DAW-software met VST-plugin support) en de plugins van LePou Plugins en TSE AUDIO - SOFTWARE . Vrij accurate en zeker voor thuis het ideaal. Gebruik in die Lepou LeCab een goeie v30 impulse die je online vind, en met deftige speakers heb je echt een dijk van sound, voor thuis alleszins.
Voor iedereen met een audio interface zeker eens de moeite om te proberen, tevens ook
allemaal gratis (buiten mss de DAW).


Pariah zei:welke speakers heb jij? met die podfarm software kan je ook opnemen zeker?
Kapoen zei:Interessante links, dikke merci
Ik ben net een beetje aan 't experimenteren met Audacity en in combinatie met de VST plug-in kunt ge dus die gratis VST sims gebruiken![]()