Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tjee zei:Enige raad?
Of alternatieven?

Implar zei:Heeft iemand hier ervaring met de goedkopere (+-€450) Ibanez gitaren?
Implar zei:Ten tweede, iemand ervaring met die Infinity pickups? De ene zegt dat ze beter zijn dan EMG HZ en Duncan Designed, de andere vind ze de slechtste pickups ooit. Ik kan er later altijd andere in smijten, maar dan nog.
Sick` zei:^ Ik zou er geen kosten in steken je power brick die voltages te laten leven (en AC is al helemaal niet te doen .. maar ben je zeker dat die pedaaltjes AC nodig hebben? Meestal hebben AC units als eerste component een gelijkrichter).
(dus elk met zn eigen adaptor)... 

Ronnie86 zei:da zou toch moeten bestaan eh... een powersupply die alle gangbare voltages kan leveren in een handig formaatje.



Pff, niet per se. Over het algemeen vind iedereen zijn eigen gitaar (super)goed. Het is pas bij de review van hun volgende gitaar dat ze gaan zeggen "wow this is so much better than.."Tjee zei:Trouwens, reviews van ultimateguitar zijn toch min of meer betrouwbaar, toch?
.
Tjee zei:Overigens is bij Piens enkel de PRO versie te verkrijgen, wat mij doet vermoeden dat het leverprobleem bij Gibson wel degelijk realiteit is.
Een "single coil pickup" of een gesplitste humbucker klinkt helder en is beter geschikt om clean mee te spelen, dus met weinig of geen distortion. Een humbucker klinkt vet en wordt meestal gebruikt met veel distortion, omdat het minder ruisgevoel is. Bij deze gitaar kan je dus kiezen, en dat kan best handig zijnTjee zei:Blijkbaar heeft de pro versie andere pickups en kunnen de humbuckers gesplit worden (ofzoiet, ik ken hier niks van :') )
.Zeker te overwegen. Ik denk dat dit kwalitatief weinig of niets zal verschillen met de niet-pro versie. Het prijsverschil is dan ook niet groot. Wie weet nemen ze gewoon een kleinere winstmarge of hebben ze minder kosten aan de pickups omdat ze die zelf maken. Lijkt me trouwens dat ze gestopt zijn met de niet-pro versie omdat deze niet op de Epiphone website te vinden is.Zou ik het eens overwegen om deze te kopen, aangezien ze op voorraad is?