Ik weet niet of hier blues/bluesrock fanaten zitten, maar wij hebben nog iets staan dat zich daar redelijk specifiek toe leent.
De basis is een 5W harley benton stack
cab is geupgrade met een handpicked Vintage30 en hoogwaardige bekabeling
de head is aangepast door N.E.L. (geert kuyken) uit lommel. extra toonregeling, voedingscircuit aangepast, versterkingscircuit onder handen genomen en een "overdrive" toegevoegd op basis van de volumeknop, de lampen zijn handpicked aangepast door geert.
De sound leunt redelijk aan bij amps zoals een Blues Junior of een Laboga Alligator.
We verkopen hem omdat we simpelweg gewoon te weinig plaats in de shop hebben, en vermits de head/cab in kwestie niet meer te koop is gaan we er ook geen meer kunnen laten maken. Daarom wil ik er liever een muzikant mee blij maken dan hem gewoon te laten staan in de shop als demo-amp.
Prijs zou 500EUR zijn.