Skyscraper
Legacy Member
xzen zei:Ik heb me onlangs in Musicstore een semi-akoestische gitaar gekocht: Ibanez ASF80-TR. Zeer tevreden over, prachtige sound, eigenlijk echt waar ik naar zocht. Alleen krijg ik op repetities zeer veel feedback uit mijn amp. Ik weet dat het wat prutsen en draaien is met de knopjes, maar iemand enig advies waar ik vooral op moet letten om deze feedback weg te krijgen?
Hmm. Heb geen ervaring met hollowbodys, maar wel met akoestische gitaren die ik moet versterken. Placering kan helpen, dus met uw rug naar uw amp staan. En voor de rest misschien uw geluid niet the bright zetten. En zeker niet teveel reverb/delay, dat doet 't zeer snel de das om
.

.
riff over en over spele... 