Sick`
Legacy Member
Carrion zei:Wel tijd om uw kerstkaarten op te ruimen eh sick![]()
Het is wel tijd om een pak meer dan alleen dat op te ruimen

Sjaans was de dressoir net buiten beeld

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Wel tijd om uw kerstkaarten op te ruimen eh sick![]()


Sick` zei:Overlaatst vroeger hier mensen hoe Sonic Blue er uitzag. Wel, vandaag was er redelijk mooi licht en kon ik de kleur beter op foto vastleggen: http://priv.devbox.be/temp/SonicBlueStrat/Images/4.jpg (hou rekening, dat is in daglicht, in de schaduw is dat erg wit/geelwit/nicotine kleur).

desolation zei:Passieve is leuk, ALS ge ne goeie versterker hebt.
En welke ziet ge staan op Thomann voor 350EUR?
Afaik zitten die behringers met 8" kevlar woofer en ribbon tweeter rond die prijs, de B3031A zijn dat dan. Ik wil gerust eens checken voor de exacte prijs en de leveringstermijn.
Ik weet eerlijk gezegd geen andere set van 2 monitors die even goed klinkt voor die prijs, die ribbon tweeter is echt verbazend goed van klank.

Sick` zei:Overlaatst vroeger hier mensen hoe Sonic Blue er uitzag. Wel, vandaag was er redelijk mooi licht en kon ik de kleur beter op foto vastleggen: http://priv.devbox.be/temp/SonicBlueStrat/Images/4.jpg (hou rekening, dat is in daglicht, in de schaduw is dat erg wit/geelwit/nicotine kleur).

josuwa zei:Ik snap de hele boel rond Bonamassa niet hoor. Zo goed is die kerel toch niet?
josuwa zei:John Mayer staat toch een trapje hoger, denk ik.


Recipe4hate zei:Ik vind de muziek die hij maakt toch enorm tof.
Trouwens, om een signature te maken van een artiest, moet hij plots niet virtuoos zijn hoor...
Zoals deze


