Ik begin ook wat te kijken om dingen op te nemen, dus ik zal de komende jaren wat meer geld steken in mijn gitaar dan in CD's.
Met het oog op de toekomst is het vooral noodzakelijk dat ik stil kan zijn. Momenteel heb ik een Epiphone SG-400 met een Blackstar HT-5 Combo. De sound die ik uit de Blackstar krijg vind ik fantastisch, maar ik wil geen micro kopen aangezien ik volgend jaar met mijn vriendin samen ga wonen op een appartement, en ik dus moeilijk vollebak kan spelen.
Ik heb ook een Line 6 Toneport UX1, dus het zou makkelijker zijn als ik gewoon met een koptelefoon kan spelen en opnemen, terwijl mijn computer al het werk doet. Nu is de vraag, welke software is daar het "beste" voor? Pod Farm, ReValver, Guitar Rig, Amplitube, TH2,... Geeft Pod Farm trouwens hetzelfde resultaat als een POD HD aansluiten op je computer? Het moet wel betaalbaar blijven, dus een Axe FX is geen optie

Mocht het helpen, ik speel vooral metal.
Qua DAW werk ik momenteel met Reaper om te beginnen, misschien dat ik later naar Logic overstap als er een nieuwe versie uitkomt.
Qua drum ben ik momenteel aan het kijken naar EZDrummer, is dat een goeie keuze of kies ik beter voor Addictive Drums, Superior Drummer,...?
Hopelijk hebben jullie er wat ervaring mee