Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
langun zei:Pics or it didn't happen!
: https://www.dropbox.com/gallery/212204/1/ES295?h=d29e91
.Carrion zei:Ik heb nog nooit iets anders dan last gehad met stagg kabels, zelfs ne speaker kabel (toch ne kabel waar eigenlijk nooit iets aan komt) was na de 2de keer gebruiken al kapot.

Merci voor de uitleg!roes zei:VT20+ is goed genoeg om te beginnen hoor.
Squier Standards hebben een dikkere body en bredere hals. De dikkere body komt de klank ten goede, en de dunnere en smallere hals van de Affinity voelt wat 'klein' aan (de afmetingen van de hals van de Standard zijn hetzelfde als Mexicaanse Fenders). Qua kwaliteit zal het wel ongeveer hetzelfde zijn, misschien dat de Standard iets beter is afgewerkt maar dat weet ik niet zeker.
Yamaha's hebben zijn bij Music Center in de Diestsestraat. Ze zijn niet zo gespecialiseerd in gitaren als bij Caerts maar tis zeker een goede winkel, die mens is zelfs zo vriendelijk u door te verwijzen naar Caerts als ge uw spullen daar niet vind of als hij u niet kan helpen. Persoonlijk stel ik dat wel op prijs want ik weet andere winkels waar ze kost wat kost u iets proberen aan te smeren of aan uw gitaar/versterker prullen zonder dat ze weten hoe het moet.
desolation zei:De VT20 is zeker niet slecht, maar de VT40 gaat ge gewoon lang plezier van hebben voor wat hij kost.
259EUR voor een gewoen squier, voor 20EUR meer koopt ge ook al bv een LAG JET reeks. Toch wel een heel andere categorie van gitaar.
iemand een idee wat deze gitaar nog waar zou kunnen zijn ?
)medic zei:Ik heb ook al eens een kapotte Planet Waves kabel gehad (zo eentje met een killswitch), zonder problemen omgeruild bij Muziek en Visie.
Oh btw, ik heb vandaag een Epiphone ES-295 gescoord ^^.
T.Monkey zei:Nu vraag ik me wel al een tijdje af wat deze gitaar eigenlijk waard zou zijn. Mijn vader heeft ze vroeger toen hij een jaar of 20 was gekocht op een rommelmarkt voor "geen geld" zegt hij. Maar het is echt een super goeie gitaar, klinkt echt geweldig.^
roes zei:Hoe valt die Epiphone mee? Ik heb al eens een Epiphone hollowbody (Wildkat) gehad en was wel content van die gitaar.
Ik ben momenteel opnieuw aan het uitkijken naar zo'n hollowbody en twijfel tussen een Godin Kingpin II, Gretsch G5120 of 5122 en een Gibson ES135.
.
. Kunt u beter een modelletje zoeken met filtertrons of dearmond pickups
).roes zei:Merci voor het antwoord. De pro's wegen precies meer door dan de cons. Upgrade van de Bigsby en pickups zijn wel zeer nice, bij mijn Epiphone Wildkat waren dat ook de zwakke punten. Blijft hij ook overeind met wat distortion? Het is namelijk niet de bedoeling dat ik er uitsluitend jazz en blues op speel.. geen metal uiteraard.
).