f@t_b@$t@rd
Legacy Member
K heb een vraagje. Ik wil ook beginnen met gitaar spelen en ik heb na lang twijfelen toch gekozen om voor een elektrische gitaar te gaan, namelijk deze: Fender Squier Affinity Stratocaster. Heb er veel goeie reviews over gelezen en ze zeggen allemaal da qua prijs/kwaliteit deze echt goed is.
Nu heb ik natuurlijk ook een versterker nodig, maar ik ben hier dus echt totaal niet in thuis.
Ik heb al gelezen dat je zeker veel geld (evenveel/meer als gitaar zelf) aan een deftige versterker moet geven, maar ik heb geen idee welke goed zou zijn.
Kunnen jullie mij een goede versterker aanraden (die liefst ook hoofdtelefoon aansluitbaar is) die rond de 150 - 200 euro ligt (zeg het maar als jullie vinden dat mijn budget hiervoor omhoog moet!). Het liefst zou ik ook hebben dat ze hem hier hebben (maar gezien dat hun goedkoopste van degelijke kwaliteit al 289 euro is percies (tenzij ik mis kijk) moet dit niet), want daar ga ik ook mijn gitaar halen en ik vind het belangrijk van mijn 1e gitaar bij een gespecialiseerde winkel (die dichtbij is
) zelf te kopen, zodat ik ook van hen tips enzo kan krijgen.
Alvast bedankt!
Nu heb ik natuurlijk ook een versterker nodig, maar ik ben hier dus echt totaal niet in thuis.
Ik heb al gelezen dat je zeker veel geld (evenveel/meer als gitaar zelf) aan een deftige versterker moet geven, maar ik heb geen idee welke goed zou zijn.
Kunnen jullie mij een goede versterker aanraden (die liefst ook hoofdtelefoon aansluitbaar is) die rond de 150 - 200 euro ligt (zeg het maar als jullie vinden dat mijn budget hiervoor omhoog moet!). Het liefst zou ik ook hebben dat ze hem hier hebben (maar gezien dat hun goedkoopste van degelijke kwaliteit al 289 euro is percies (tenzij ik mis kijk) moet dit niet), want daar ga ik ook mijn gitaar halen en ik vind het belangrijk van mijn 1e gitaar bij een gespecialiseerde winkel (die dichtbij is
) zelf te kopen, zodat ik ook van hen tips enzo kan krijgen.Alvast bedankt!
)