Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vervang die Xotic kabel tussen die 2 door een Lava cable: still the same. Ik probeer eens met een buffer er voor: still the same. Een buffer er achter: still the same. Gitaar en buffer alleen vergeleken met gitaar, buffer en ultimate drive in bypass: doffer. De Joyo in bypass is dus duidelijk een tone-killer.Sick` zei:Regel #1 in succesvol zaken doen op 2dehands/ebay/...: KOOP NOOIT VAN WALEN!![]()
Idd toch wel een serieus addertje. Geen true bypass dus op die Joyo.Sick` zei:Allez, kben vandaag uiteindelijk dan toch op een addertje onder het gras van de Joyo Ultimate Drive gestoten! Ofweltewel slechte jacks, wiring, soldering, switch, pcb of ...
De 2de Ultimate Drive is toegekomen en ik dacht, laat ons eens vergelijken hoe consistent ze klinken, dus ik sluit ze achter elkaar aan. Ik probeer den eerste, super he. Ik probeer den 2de, dof, modderig, minder gain. Ik dacht dit kan niet he ... eens van plaats wisselen. Nu is die andere ineens den doffeIk vervang die Xotic kabel tussen die 2 door een Lava cable: still the same. Ik probeer eens met een buffer er voor: still the same. Een buffer er achter: still the same. Gitaar en buffer alleen vergeleken met gitaar, buffer en ultimate drive in bypass: doffer. De Joyo in bypass is dus duidelijk een tone-killer.
Bedankt maar we hebben ondertussen al een andere gekocht. Tis voor m'n pa eigenlijk, maar ik moet me serieus inhouden om er niet zelf op te spelenHayrus zei:Ik schik hem wel te verkopen, maar niet nu onmiddellijk. Zal voor ergens na de examens zijn, februari ofzo. Ik pm je dan wel![]()

Stierkoe zei:Idd toch wel een serieus addertje. Geen true bypass dus op die Joyo.
Er is wel duidelijk iets gaande, maar ik begin het hoe langer hoe minder te horen persies. Misschien hoe meer ik die pedalen schakel hoe beter het word? Of hoe meer ik ze plug/unplug? Kword er zot van 


langun zei:New Bass Amp Day
http://i4.photobucket.com/albums/y111/xsx_be/DSCN1365.jpg
Ampeg B-100Rocket
Nu nog een bas![]()


)
)langun zei:Toekomstgericht, het leek me altijd wel een cool instrument, en doordat de bassist alweer de spelbreker is geweest in het vormen van een band ga ik het eens proberen. Dat gaat natuurlijk tijd vergen om het te leren, moest er ondertussen een bassist op de proppen komen doe ik verder met gitaar en heb ik er een hobby bij
De bas komt morgen of volgende week toe ^^
Schaamteloze reclame:
The uninvited - gipsy blood (demo instrumental) by Langun on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
The uninvited- thin line blues (demo instrumental) by Langun on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Thin line blues is wel wat saai zonder lyrics
*note: dat is allemaal de andere gitarist, hij speelt alle gitaarpartijen, de bas, en heeft de drumcomputer ingesteld. Mijn gitaarspel is van een andere orde (not in a good way)
Redhunter zei:Amuseer er u mee. Bas kan geweldig leuk zijn als afwisseling.
Hier wat inspiratie.
Victor Wooten - Amazing Grace Bass Solo - YouTube
(Laat het weten als ge het kunt naspelen)
(al zou het wel even serieus heropgefrist moeten worden).
Hayrus zei:Geen bassist nodig? Knesselare is evt nog te doen...
Been there, done that(al zou het wel even serieus heropgefrist moeten worden).
Dit daarentegen: Michael Manring - Selene - DVD - www.candyrat.com - YouTube ziek...
Edit: "bas als afwisseling" puh![]()
angry
kan de repetitieplaats eventueel verhuizen natuurlijk.Hayrus zei:Been there, done that(al zou het wel even serieus heropgefrist moeten worden).
Dit daarentegen: Michael Manring - Selene - DVD - www.candyrat.com - YouTube ziek...


Hayrus zei:Edit: "bas als afwisseling" puh![]()

langun zei:
Je hebt geen voorkennis notenleer nodig.bartol zei:Hey,
2 vraagjes,
Is het mogelijk om zonder voorkennis van notenleer gitaar te kunnen leren spelen?
Zoja wat is een goed lesboek en een goede beginnersgitaar om op jezelf het onder de knie te krijgen mits aanvulling van enkele lessen?
Greets
Stierkoe zei:Je hebt geen voorkennis notenleer nodig.
Ik weet niet of een boek zo'n goed idee is om techniek uit te leren. Tis waarschijnlijk beter dat je ook ziet (en hoort) hoe het moet: lessen dus of video's. Op internet is er ook zeer veel te vinden. Free guitar lessons : Complete Beginners Method and loads of Blues, Jazz and rock : Learn how to play Guitar free here! is hier al vaak aangeraden geweest.
Zoek je een een klassieke (spaanse) gitaar om mee te beginnen of een elektrische of akoestische? Over het algemeen krijg je zoveel kwaliteit als waarvoor je betaald. Als je een goedkope kit koopt van €100 is dat waarschijnlijk goed genoeg om mee te beginnen maar dan ga je snel iets beters willen.
bartol zei:Ok bedankt voor de sites! Ik denk dat ik als beginner best begin met een klassieke gitaar. Duurt het dan lang vooraleer je echt een liedje kan spelen indien je bijvoorbeeld elke dag een uurtje oefent? Gewoon om een idee te hebben.

