TsD
Legacy Member
Recipe4hate zei:Om in euforie door te gaan met enkele posts hoger: gisteren was happy new amp day!
HNAD!
Klinkt echt zalig. Staat nu wel al direct op't repetitiekot dus veel heb ik er nog niet mee gespeeld (behalve de repetitie dan)


Ooit komt dit er ook nog, ooit zeg ik u!
Misschien binnekort ook een HT-5 head en HB 2x12 V30 cab 

.