medic
Legacy Member
Zaterdag was het Happy New Guitar Day :applause:
Mijn nieuw schatje : Een Japanse Fender JM66B Jazzmaster

Mijn nieuw schatje : Een Japanse Fender JM66B Jazzmaster

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


medic zei:Zaterdag was het Happy New Guitar Day :applause:
Mijn nieuw schatje : Een Japanse Fender JM66B Jazzmaster![]()
.
. Ben er echt gelukkig mee, in combinatie met mijn Blues Junior klinkt hij echt sweet 

Baats zei:Zie ik het trouwens goed dat die tremelo tussen je eerste 2 snaren zit? Irriteert dat niet?
En hoeveel heeft het gekost?![]()
TsD zei:Ik dacht dat ze de Japanse niet meer maken nu? Omdat de Japanse van kwaliteit de USA-modellen evenaarden of soms zelf overtreffen? (niet zeker hier)
De Mexicaanse hebben minder kwaliteitscontrole maar als je wat rondkijkt kun je modellen vinden die heel goed zijn qua prijs/kwaliteit. Heb nu al +4 jaar een Mexicaan en nog altijd niks mee, speelt/klinkt top voor zijn geld.

deswa zei:hey ik wil graag gitaar leren spelen (ben er nog niet helemaal uit, electrisch of akoestisch) nu heb ik een zoekertje gevonden en vroeg me af of die goed was (van merk enz) :Splinternieuwe elektrische gitaar + draagtas + vele extra's - Te koop op 2dehands.be
dusja ziet dit er goed uit? eventueel verdere tips en/of kritiek is ook altijd welkom
mvg
).
deswa zei:hey ik wil graag gitaar leren spelen (ben er nog niet helemaal uit, electrisch of akoestisch) nu heb ik een zoekertje gevonden en vroeg me af of die goed was (van merk enz) :Splinternieuwe elektrische gitaar + draagtas + vele extra's - Te koop op 2dehands.be
dusja ziet dit er goed uit? eventueel verdere tips en/of kritiek is ook altijd welkom
mvg
NecroNeo zei:Toch best eerst beslissen of je elektrisch of akoestisch wil gaan. Denk dat akoestisch wel wal goedkoper is om te beginnen. Voor 350€ (nieuw) (+ 100€ voor draagtas, metronoom, stemkastje en extra snaren) kan je al 'n leuk instrument vinden.
Voor 'n elektrische zal je voor dat bedrag wat minder ver komen als je d'r een versterker en mss nog 'n pedaalke bij wil.
En op een stemkastje kan je ook besparen door bvb een cube 30x te kopen of een akoestische gitaar met zo'n b-band versterkingselement. Dan heb je meteen ook een tuner 
Ulixes zei:Bij een eerste gitaar heb je toch niet meteen een pedaal of een metronoom nodig?En op een stemkastje kan je ook besparen door bvb een cube 30x te kopen of een akoestische gitaar met zo'n b-band versterkingselement. Dan heb je meteen ook een tuner
![]()
Wel goed om m'n frustratie owv die versterker kwijt te spelen, was ook 'n beginnersmodel en z'n geld niet waard.Recipe4hate zei:Om in euforie door te gaan met enkele posts hoger: gisteren was happy new amp day!
HNAD!
Klinkt echt zalig. Staat nu wel al direct op't repetitiekot dus veel heb ik er nog niet mee gespeeld (behalve de repetitie dan)
