NecroNeo
Legacy Member
BlaXander zei:Edit 2: Ja, ik ben mij er meer dan bewust van dat zo'n gitaren met zo'n prijskaartjes compleet boven mijn niveau en kunnen liggen en ik dus compleet onwaardig ben om er een te bespelen, laat staan bezitten, maar dan nog: I want one!![]()
langun zei:Ik ga mij er nu zeker nog geen kopen, maar wanneer de tijd komt dat ik ga upgraden ga ik het zeker in gedachten houden. Die gitaar is veel te goed voor mijn huidige kunnen, bij mijn huidige gitaar zit ik zelfs nog niet in de buurt van zijn limiet, maar het is een mooie toekomstdroom![]()
Ik vind 'n te laag niveau nu niet echt 'n argument om het niet te kopen. Oké 'n absolute beginner moet niet direct all out gaan. Maar eenmaal je duidelijk weet wat je wil en je graag genoeg speelt dat je weet dat je dat nog wel 'n paar jaar zal doen... Waarom niet? 'n Goed instrument behoudt z'n waarde ook dus in dat opzicht is het geen weggegooid geld.
maakt mij echt niets uit. Ik heb die gitaren omdat ik er graag op speel, sound vind ik zo relatief.

