Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick` zei:Geen ervaring met de Nitro, maar het is ook maar wat je een boost wil noemenWat me opvalt is dat geen enkele booster, dat ik al heb vast gehad, werkelijk in staat is om enkel en alleen te boosten. Meestal voegen ze een, al dan niet lichte, overdrive/distortion toe van de op-amp of transistor dat begint te clippen. En als ze dat niet doen, dan boosten ze ofwel niet genoeg, ofwel kleuren ze je signaal enorm
Boosters komt voor mij gewoon in de categorie van overdrives terecht, ze werken of werken niet voor je setup.
josuwa zei:Info over de PRS?![]()
Is een PRS Custom 22, met abalone bird inlay. Inclusief koffer, 1850 euro.Recipe4hate zei:Hij krijgt meer zuurstof. Een akoestische gitaar zal daardoor veel luider klinken.
Vandaag een Boss GE7 Equalizer en TC Electronic Polytune gehaald. Komen mijn doeltreffendheid op het podium alleen maar ten goede :applause: (Equalizer helemaal achteraan gezet, speciaal om het volume te boosten)
Is gigantisch veel handiger dan een andere tuner. En hij kost evenveel als een Boss TU-2 of TU-3 nieuw hoorSkyscraper zei:En; is de polytune werkelijk handiger dan 'n gewone tuner? Of zijn er toch minpuntjes..? Wel 'n stevige prijs voor 'gewoon' een tuner.
Onmisbaar als ge veel concerten doet.. maar voor thuis. Je ne sais pas.

. 'k ga misschien wachten tot 'r wat verschijnen op tweedehands enzo. Cerulean zei:Wat je zegt is waar, als je zo een booster voor de input van je versterker zet. Dan is zo'n booster enkel interessant als je een low gain versterker hebt (werkt fantastisch met oude Marshalls). Maar op een echt distortion kanaal is het logisch dat het weinig tot geen effect heeft. Distortion is in feite niks meer dan massale overdrive + compressie, dus uw inputvolume heeft uiteindelijk nog maar weinig te zien met het outputvolume.
Maar om het signaal echt te boosten, moet zo'n ding in de FX loop, werkt perfect.
).
Als ik louter en alleen gewoon meer volume nodig hebt, zou ik ook eerder op een EQ durven gokken, dan op alles wat een clean boost beloofd 
.. pedalen die super dynamisch zijn klinken bvb helemaal anders met single coils dan met high-output humbuckers... zo kan het zijn dat je met een strat amper een overdrive te horen krijgt, maar met humbuckers al direct met een crunch start... niet dat dat slecht is, maar als je nu net dacht een crunch met single coils te krijgen 
Weer die medium frets dat me aan het fretboard doen krabben en kleven, en aan de 12de fret al het gevoel dat ik op het einde van het fretboard zit omdat ik al acrobatische stunten moet uithalen om bvb van 13 naar 17 te sliden
Neck pickup klonk wel geweldig, was een seymour duncan '59, maar de brug pickup was me iets te schel: een seymour duncan jazz.

Cerulean zei:Dude wall of text![]()

langun zei:Moeite om van 13 naar 17 te sliden op welke snaar?![]()

langun zei:Bizar, op geen enkele snaar problemen om dat te doen, zelfs op mijn dikke E snaar probleemloos tot 18 slidenEen les paul is natuurlijk wel een serieuze blok hout in vergelijking met jouw gitaren.
Zal uiteraard ook een combinatie van hoe je zit en gewoonte zijn 
de jerre zei:Is gigantisch veel handiger dan een andere tuner. En hij kost evenveel als een Boss TU-2 of TU-3 nieuw hoor
Minpuntjes niet echt, in poly-mode is hij iets minder nauwkeurig dan in gewone mode maar dat scheelt echt héél weinig.
Wat ook een minpuntje zou kunnen zijn (maar niet voor mij voorlopig...) is dat hij geen dropped tunings aankan. Lagere tunings tot B werken echter perfect.
Skyscraper zei:Klinkt goed. 'k ga misschien wachten tot 'r wat verschijnen op tweedehands enzo.
Heb trouwens 'n probleem. Gisteren 'n alesis midiverb 4 overgenomen, maar nu opzoek naar de adapter.. is zo'n 9v met wisselstroom.. moeilijk te vinden dus aangezien bijna alles gelijkspanning (DC is). Bah.


.Redhunter zei:Hallo
Was het een lekker varken?