Sick` zei:
Iemand dat een compressor heeft en/of eentje kan aanraden/afraden? Schijnt maakt een Dyna Comp wel wat noise, maar sommige bronnen beweren dat er intern een trimpot voor de noise gate is, hoewel ik het niet in de online manual kan vinden
Niet dat ik ze al zelf ooit heb getest ofzo, maar ik heb toch altijd goeds gehoord van de Robert Keeley Compressor (
Link) en ook die van Analogman (de Comprossor en de Juicer:
Link ). Nuja, dat zijn zover ik weet ook al serieuze boutique pedaaltjes met bijhorende prijskaartjes

.
Edit: Eergisteren in de Musicstore in Keulen geweest, 2 setjes snaren en een capo meegebracht en natuurlijk in de rapte wat gitaren in mijn pollen gehad. Ik heb de laatste tijd serieus goesting om eens zot te doen en een dure gitaar te kopen, alleen kan ik maar niet beslissen wat ik wil

. Ik ben een enorme Pink Floyd fan, dus een Fender Stratocaster (of iets in die aard) is dan de logische keuze, maar aan de andere kant hoor ik ook graag typische humbucker muziek (GNR, Black Sabbath, ...). Choices, choices

. Ben eigenlijk gek genoeg om te overwegen om naar Duitsland te rijden en daar aan Jörg Tandler te vragen om mij een David Gilmour Strat replica te bouwen

.
Edit 2: Ja, ik ben mij er meer dan bewust van dat zo'n gitaren met zo'n prijskaartjes compleet boven mijn niveau en kunnen liggen en ik dus compleet onwaardig ben om er een te bespelen, laat staan bezitten, maar dan nog: I want one!
