Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:En wat voor geluid geven die? Deze Phosphor Bronze zitten recht in't midden tussen 'Bright' en 'Mellow', maar tbh. weet ik totaal nog niet welke richting ik van die twee uit zou willen gaan.
Onlangs nog eens m'n snaren vervangen en 't verschil was wel enorm (die lagen er dan ook écht wel lang op, meer dan 'n jaar). Ik heb nu beslist na 3 maanden het volgende setje op te leggen en dan eens naar het verschil luisteren en dan te beslissen of het meer of minder moet.
DaTa zei:Ik vertrek volgend weekend op vakantie naar de Alpen, nu zou ik graag mijn gitaar meenemen. Alleen weet ik niet of het verschil in hoogte en alle andere plaatselijke omstandigheden goed zijn voor een gitaar. Heeft iemand hier ervaring mee?

Cerulean zei:EQ's dienen om te equalizen he, boosters dienen om te boosten (op dat vlak is de Rocktron Nitro een aanrader)

Cerulean zei:EQ's dienen om te equalizen he, boosters dienen om te boosten (op dat vlak is de Rocktron Nitro een aanrader)
Wat me opvalt is dat geen enkele booster, dat ik al heb vast gehad, werkelijk in staat is om enkel en alleen te boosten. Meestal voegen ze een, al dan niet lichte, overdrive/distortion toe van de op-amp of transistor dat begint te clippen. En als ze dat niet doen, dan boosten ze ofwel niet genoeg, ofwel kleuren ze je signaal enorm
Boosters komt voor mij gewoon in de categorie van overdrives terecht, ze werken of werken niet voor je setup.sir oinksalot zei:blij dat je het goede advies hebt opgevolgd!
Te weinig kracht,Baats zei:En wat voor geluid geven die? Deze Phosphor Bronze zitten recht in't midden tussen 'Bright' en 'Mellow', maar tbh. weet ik totaal nog niet welke richting ik van die twee uit zou willen gaan.

Cerulean zei:EQ's dienen om te equalizen he, boosters dienen om te boosten (op dat vlak is de Rocktron Nitro een aanrader)

freakykiller zei:Alleen vind ik distortion 1 zo onnodigTe weinig kracht,
(en moeilijke versterker om uw sound op te vinden)
vooral veel met de contour knop spelen 
sir oinksalot zei:tgoh, ik kreeg daar eigenlijk enkel goede sounds uitvooral veel met de contour knop spelen
![]()
Wat minder gain, ja treble minder hmm nog niet wat ik zoek voor dit liedje... reverb wat minder en ahja contour beetje minder euh
zo ben je tijdje bezig
)