josuwa
Legacy Member
Ja ik speel nu wel al wat langer dan dat, maar toch.
Ik speel nu op een SG 61 reissue en een ES-339
http://farm4.static.flickr.com/3229/2333251183_0487420f36.jpg
http://www.12fret.com/new/Gibson_ES-339_Caramel_Sunburst.jpg
Ik speel nu op een SG 61 reissue en een ES-339
http://farm4.static.flickr.com/3229/2333251183_0487420f36.jpg
http://www.12fret.com/new/Gibson_ES-339_Caramel_Sunburst.jpg

)
:


