langun
Legacy Member
Recipe4hate zei:Maar de speakers worden opgenomen door de mic en dan uiteindelijk toch door de PA afgespeeld. Ik snap dat je zo wel een beter karakterkleur krijgt, maar enkel daarvoor ga ik toch geen mics aanschaffen.
Als je tevreden bent met je versterker rechtstreeks door de PA, zonder microfoon, is dat ook niet nodig, als je echter vindt dat je niet hetzelfde geluid krijgt als wanneer je gewoon op je versterker speelt, en het is van die orde dat het je stoort, dan is een microfoon een goede optie

@Ulixes: proficiat, mooie aankoop lijkt me!





ad:. Ik hoop dat ze nog opduikt. Maar heb hier of daar nog wel een batterij, ga u zeker nog eens een opname maken als ik de tijd vind.
Maar zolang het werkt 