Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Ugh had een valvestate 8080 gevonden 2dehands maar krijg bericht dat hij hem mss toch zal houden![]()

Obi-Jan zei:Om je te troosten zal ik nu nog wat op mijn valvestate 8080 gaan spelen!![]()

Er moet meer gedaan worden dan snaren omgekeerd steken en opnieuw afstellen hoor.. Zo zal bv. de topkam niet passen, en moeten eventueel de tuners verwisseld worden.langun zei:Uw snaren omgekeerd steken en opnieuw afstellen?
Uw knoppen zitten dan wel aan de verkeerde kant, maar den Jimmy deed dat ook![]()

Je moet maar eens naar de topkam van een gitaar kijken, die is niet 6x gelijk uitgevijld (in principelangun zei:Zoals? (niet als smartass vraag bedoeld, gewoon uit interesse)
). Sommige merken/modellen van tuners voorzien bij de laagste 3 snaren ook bredere gaten omdat die snaren dikker zijn, in dat geval zullen dus ook die tuners moeten omgedraaid worden.
Maar ik kan mijn mic pefect op de UX1 aansluiten; ik geef wel toe dat je redelijk luid moet spelen omdat teveel mic gain gebruiken noise geeft (wat je wel via audacity kan removen, maar uiteraard niet recommended).





langun zei:Nog een voordeel van een mic is dat je je speakers nog altijd gebruikt, die hebben toch ook een niet te onderschatten invloed op het geluid dat je versterker voortbrengt.
Dillyracer zei:Iets dat ik mij al een tijdje afvraag.
Moet je je pedals 'aansluiten' op clean channel of op overdrive? Ik heb zo het gevoel dat het geluid op overdrive veel helderder is dan op clean. Terwijl ik zou denken dat je effectenpedals op clean moet aansluiten.