Redhunter
Legacy Member
heheheh zei:Ik speel vooral rock, beetje grunge en metal, dus zal Epiphone dan wel het beste zijn ...
2de hands zijn gaat er meestal wel een mooi stuk van de prijs af, maar dan meot je langer wachten tot je een goede gitaar hebt gevodnen.
Je kan gitaar zoeken in de winkel die je wil, en die dan op de 2dehands markt zoeken. Dat zal misschien sneller zijn dan direct op de 2dehandsmarkt te beginnen zoeken.
Nuja, dat is zeer handig als je een strikt budget hebt (omdat je dan 'duurdere' gitaren kan kopen).
Maar Papa die voorschiet > all

shagrath zei:Wel voor een stuk mijn schuld, ik speel met iets dikkere snaren. Maakt het er niet echt gemakkelijker op.
Geen excuus, jongeman!
Deze jongen kan het wel

(2:49)
Nee, serieus. Dikke snaren maken het inderdaad moeilijker, maar die klank die je eruit haalt is wel 10x mooier.



Toch deprimerend zo een winkel binnenstappen als je eigenlijk geen geld mag opdoen
Echt niet zo moeilijk als ge 'n geschikt stukske plastiek liggen hebt ^^.
ad: