Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sick` zei:Neige kruk, gimme!Die gordijnen zijn anders wel ferm
Is zo'n kruk een beetje comfortabel? Leuke amp, Blues Jr? Content van?
TsD zei:Hm, sorry als ik erover gelezen heb, maar welk(e) genre(s) wilt ge precies spelen?
Anders misschien ook eens kijken bij (mexicaanse) Fenders? Hagstrom is ook een merk dat heel goed meevalt in prijs/kwaliteit, zeker een aanrader om eens te checken. Als je 2dehands gaat voor je eerste gitaar misschien vriend of kennis meepakken die er iets van kent? Nog nooit slecht gevaren met kopen/verkopen 2dehands maar ge weet nooit he...![]()
Na 30 minuten word ik ook al zot van die strap en van de body dat tegen mijn heup ligt te beuken 
josuwa zei:Pak dan een Gibson. Hoe kan de vorm van een SG of Les Paul (Melody Maker/Junior) u niet aanstaan? Probeer er eens een paar. Een gitaar gaat niet over schoonheid, behalve bij mensen die niet zo goed kunnen spelen en zo cool proberen over te komen.

Digital out? That can't be right... Bedoel je niet preamp out of fx send of recording out of iets dergelijks?Recipe4hate zei:De digital out van mijn marshall
josuwa zei:Een gitaar gaat niet over schoonheid, behalve bij mensen die niet zo goed kunnen spelen en zo cool proberen over te komen.
Ulixes zei:Looks spelen toch ook een rol. Da's gewoon een extra motivatie om uw instrument vast te pakken en te beginnen spelen vind ik.
@Dilly: kijk dan eens naar de V100 modellen van Vintage? Goedkoper dan Epiphones en ze krijgen vrij unaniem goede kritiek. En geen idee hoeveel ze kosten maar ik dacht dat de Aria PE toch iets dunner is en minder weegt dan een LP.

de jerre zei:Digital out? That can't be right... Bedoel je niet preamp out of fx send of recording out of iets dergelijks?
Welk model is het?
Ah, okRecipe4hate zei:Ik was te snel met antwoorden. Steekt in de "emulated line output"
Dan is er inderdaad geen enkel probleem. Weet dat je dan altijd ook naar een line-in moet gaan op soundkaarten en dergelijke omdat je met line-level werkt (is belangrijk bij instellingen in software enzo).Ulixes zei:Looks spelen toch ook een rol. Da's gewoon een extra motivatie om uw instrument vast te pakken en te beginnen spelen vind ik.
@Dilly: kijk dan eens naar de V100 modellen van Vintage? Goedkoper dan Epiphones en ze krijgen vrij unaniem goede kritiek. En geen idee hoeveel ze kosten maar ik dacht dat de Aria PE toch iets dunner is en minder weegt dan een LP.
josuwa zei:Ja inderdaad, bij beginners. Je zegt het zelfik ben nu niet God of Guitar, maar bij mij gaat het om klank, en de meeste gitaren zijn toch in meerdere kleuren te krijgen. Dus no biggie.
Kapoen zei:Ik speel zelf nog maar een jaartje dus ik ben in feite ook nog een beginner. Toch heb ik nooit de neiging gehad om voor een 'mooie gitaar' te kiezen, maar ik heb het effect er van dus zelf meegemaakt in de muziekschool.
Mijn elektrische gitaar is zelfs helemaal geen schoonheid (vind ik persoonlijk), ik heb ze gekocht omdat het een heel eenvoudige gitaar is en de prijs goed was voor een n00b als mezelf: Godin Detour
Kapoen zei:Mijn elektrische gitaar is zelfs helemaal geen schoonheid (vind ik persoonlijk), ik heb ze gekocht omdat het een heel eenvoudige gitaar is en de prijs goed was voor een n00b als mezelf: Godin Detour