Rorin
Legacy Member
Implar zei:Hehe, enjoy
Bruno zal je waarschijnlijk een Line6 Spider 4 aanraden.
Ik heb zelf de Spider 3, en voor een beginner-amp is hij wel nog goed. 4 preset modes, 6 effecten,...
Jij bent helderziend zeker?
Gisteren veel te vroeg wakker geworden, dusdan maar besloten een versterker te halen, ben idd met die spider 4 buiten gewandeld.

Dat ding is gevaarlijk voor mijn sociale interacties met mijn buren.

But oh so fun! lol
Hij had me ook wel nog andere modellen getoond, maar die spider is al meer dan genoeg op dit moment.





nuja, ik speel ook maar beperkt en heel stil met een bass door een gitaarspeaker