Joeshoe
Legacy Member
langun zei:
Merci! Ik dacht al dat het 1 van de die waren op de gibson site maar kwist het dus niet zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
langun zei:
Rorin zei:Eindelijk mijn eigen gitaar!
Nu nog leren spelen![]()
)
Rorin zei:lol. Toch die epiphone g-400 heb zo'n 280€ betaald. Ik moet wel zeggen ik ken eigenlijk niets van gitaren, maar ik merk het verschil in kwaliteit wel met dat stuk brol van mijn maat.
Een amp heb ik nog niet, moet echt teveel werken de laatste tijd. Dus zal waarschijnlijk volgende week bruno's music shop nog eens binnenlopen en zien wat hij me kan aanraden.
Momenteel vingerplaatsing aan het oefenen, Chromatic scales en een paar simpele riffs.
Still a long way to go, but I've got time![]()

Dillyracer zei:Ik ben begonnen met rond te kijken naar een nieuwe gitaar, de Squier strat begint naar mijn gevoel soms wat te kort te komen.
Zou een Ibanez RG320 een mooie upgrade zijn? Ik zou rond de prijs van 400 euro zoeken.
langun zei:Een RG320 is toch met humbuckers als ik mij niet vergis?
Is wel wat anders dan je strat, dus zeker eens testen.
RG320 Review | Ibanez | Electric Guitars | Reviews @ Ultimate-Guitar.Com
Hier kan je er wat reviews over lezen, die moet je natuurlijk niet allemaal als volledige waarheid beschouwen, maar ze geven toch een beeld van de gitaar.
@MaDe Misschien eens kijken voor een baritone gitaar als je echt lage stemmingen wilt gebruiken?
Ltd mhb!! SUPERKOOP aangeboden > Elektrische gitaren > Muziek en instrumenten > kapaza.be
Dit kan mogelijk wat zijn, al is de advertentie wel al 62 dagen oud.




MaDe zei:ESP, Jackson





Manuvdv zei:Inderdaad, 2dehands blijft de beste optie als je weet wat je zoekt.
Ok ja ik bedoelde dus het tweedehands kopen van spullen, niet per se de website '2dehands'Thin Liz zei:Soms toch...
De laatste paar maanden is die website bestookt geweest met valse gitaaradvertenties, maar echt bestookt. Het gaat steevast over hetzelfde: één of andere nieuweling komt daar een 'authentieke' oude gitaar aanbieden voor een prijs van 1000-2000 euro: je kent ze wel: Fender (de 1962 Strats, Telecasters) Gibson, zeer unieke akoestische gitaren staan er soms ook tussen...
Als je goed kijkt zie je als (iet of wat) ervaren gitarist dat de foto's zo van internet gepikt zijn of dat de ad op zijn minst iets héél merkwaardigs heeft, al was het maar om een echte 1962 Fender Stratocaster proberen te verkopen tegen 2000 euro. De advertenties zijn bovendien een simpel vertaaltekstje van een of andere vertaalmachine, het Nederlands slaat dus op niets.
Nu heb ik met enkele medegitaristen daar dus steevast op zitten reageren. We hebben 2dehands terug bestookt met oproepen om alles er zo snel mogelijk af te halen... wat dus zelden gebeurde. Sommige ads bleven er zelfs gewoon op staan. Nu hebben ze eindelijk iemand in dienst die de gitaarsectie wat in het oog aan het houden is, en het lijkt alvast beter. We zullen zien...
