Plutus
Legacy Member
Service van Piens vind ik allesbehalve eigenlijk. Eens je iets meer gevorderd bent is wat ze vertellen ook niet altijd juist en gaan ze hun uitspraken weer gaan verdraaien in voordeel van hun portemonnee. Hangt uiteraard wel af van de verkoper, ik dacht dat er eentje is (was) die wel meer dan goed zijn job doet.
En qua testen... Logisch dat ik niet meer naar de goedkope modellen kijk, ik zit in de categorie 1000+. Ik wou dan eens model X en Y testen, en die gast vlakaf "jamaar er komen er hier zoveel om te testen en uiteindelijk kopen ze niks, dus alst is om u gewoon es wa te amuseren dan heeft het geen zin". Ik was rap weer weg en sindsdien ben ik er niet meer geweest. Ze zijn inderdaad ook vrij duur, maar dat heb je in zowat alle muziekwinkels in België.
+ de irritante stickers die ze op de gitaren kleven
En qua testen... Logisch dat ik niet meer naar de goedkope modellen kijk, ik zit in de categorie 1000+. Ik wou dan eens model X en Y testen, en die gast vlakaf "jamaar er komen er hier zoveel om te testen en uiteindelijk kopen ze niks, dus alst is om u gewoon es wa te amuseren dan heeft het geen zin". Ik was rap weer weg en sindsdien ben ik er niet meer geweest. Ze zijn inderdaad ook vrij duur, maar dat heb je in zowat alle muziekwinkels in België.
+ de irritante stickers die ze op de gitaren kleven




