Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shylaa zei:Wat is het verschil eigenlijk tussen die Squier Affinity Tele en die LC Comet?
De MK1 zou iets beter van kwaliteit moeten zijn als ik mij niet vergis. Het model staat geschreven op de headstock, dus ge kunt het zelf nagaan in de winkel welk model ze juist verkopen.Shylaa zei:Ok, klinkt veelbelovend. Nog twee vraagjes. Ik zie dat er Comet Mk1 en Mk2 zijn. Alleen vind ik daar niets van terug op de site? Is dat gewoon de eerste productie en de nieuwe productie? Of op wat slaat dat?

Shylaa zei:Daar heb ik zelf al van gehoord van die winkelNu nog eens denken of ik voor die Squier of voor de LC ga. Wat zouden jullie doen?
Shylaa zei:Nja kzal desnoods vragen aan mijn zus dat ze es meegaat en er wat op speelt. Want bij mij zal er op dit moment niet veel deftigs uitkomen![]()
Shylaa zei:Nja kzal desnoods vragen aan mijn zus dat ze es meegaat en er wat op speelt. Want bij mij zal er op dit moment niet veel deftigs uitkomen![]()

Rorin zei:Hmmm, maar die 2de vraag was ook maar puur informatief (Ik weet graag veel van de dingen waar ik mee bezig ben). Ik wil eigenlijk vooral weten wat ik als beginneling best zou gebruiken. Is die Yamaha EG012-set goed of kan ik voor min of meer dezelfde prijs dan beter iets anders kopen? Of is het beter dat ik dan wat meer geld uitgeef en iets deftigers koop om mee te beginnen? Mijn max zou op dit moment rond 500 euro liggen alles dat ik nodig heb inclusief om mee te beginnen.
Aangezien ik er niet genoeg van weet zou ik graag wat meningen horen.



Rorin zei:Na vlug wat te surfen, kan het zijn dat je bruno's guitar shop bedoelt? Maar dat moet nu niet echt in Oostende zijn dat ik die koop. Ik heb een wagen dus mag dat ook wel buiten Oostende zijn. Ik weet ook niet echt wat de goeie muziekwinkels zijn in Vlaanderen, dus tips zijn altijd welkom.
