Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een floyd rose systeem lukt het mij anders makkelijk om mijn E snaar te droppen naar D met de fijnstemmers zodanig dat de rest van de snaren perfect in tune blijftGrishnar zei:past daar mee op me die "tremelo bar"
Ja ge kunt da er afhalen maar, elke keer als ge u gitaar anders ga stemmen, moede elke snaar opnieuw stemmen en da verschillende keren.
Dus wilde u boveste snaar in drop D zetten dan gade al u snaarkes moeten afgaan omda ge die vals hebt getrokken.
gij gaat er me die gitaar geen last van hebben.
josuwa zei:Geen gitaar voor Redhunter en ik precies.

Ben bijna zeker dat die daar af kan hoor, hoe krijgt ge dat ding anders in een kist? En moest ik die in een hoes steken en daar gans de streek me afcrossen zoals ik met mijn Les Paul deed vroeger, 't zou rap kapot zijnSick` zei:Err, die whammy van in die post lijkt mij niet detachable en zeker niet met een floyd te vergelijkenDie arm steekt daar knoerhard in de weg
![]()

zo 5km rijden, mijn arm viel er bijna af op het einde
en gans het dorp wist meteen dat ik gitaar speelde.Gibson trems generally have non-detachable arms, unlike the Fender units where you generally need to remove it to fit the guiar into its standard case.

Redhunter zei:Op de vorm afgaande: Ja
Ik dacht dat jij ook nogal ruige dingen speelde. Of sla ik hier de bal totaal mis?
Manuvdv zei:Ben bijna zeker dat die daar af kan hoor, hoe krijgt ge dat ding anders in een kist? En moest ik die in een hoes steken en daar gans de streek me afcrossen zoals ik met mijn Les Paul deed vroeger, 't zou rap kapot zijn
Ik zie mij nog rijden... In het begin had ik nog geen hoes. Fiets met 1 hand, in de andere hand die LPzo 5km rijden, mijn arm viel er bijna af op het einde
en gans het dorp wist meteen dat ik gitaar speelde.

niet te kopen.Dat koopt ge dan ook niet voor de goeie sound héCarrion zei:Koopt u aub geen roland cubeDie dingen klinken nu toch echt zo "dood" als iets, ik vond da echt geen plezier om daarmee te spelen.
ik heb vorig jaar in de rapte zo'n 15X gekocht omdat het klein, goedkoop en stevig is en er geluid uitkomt. Als beginner hebt ge trouwens echt niet meer nodig dus noch de cube, noch de spider, noch de peavey zouden een slechte aankoop zijn.