Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grishnar zei:Vandaag nieuwe aanwinst: http://www.dv247.com/assets/products/48733_l.jpg
689 euro
De sound is echt zalig (EMG's), kben er vree content van, da gitaarke weegt ook bijna niets en da nekske is vree dun, dus kramp krijg ik er ook ni van door nekeer goe door te spelen.
Ah vo de mensen da et ni zouden weten, das dus voor de iets ruigere metal genre's, Humbuckahz fo tha win...

en is dat positief of negatief da em dan meer weegt?^^Manuvdv zei:Geen van beiden zijn slecht om op te beginnen. Ik weet niet hoe het met Epiphone dezer dagen zit, maar die Les Paul zal waarschijnlijk wel een stuk meer wegen dan de SG. Misschien beiden toch eens vastnemen en proberen?

Toch niet.Grishnar zei:Hoe meer da u gitaar weegt hoe kutter (me een zwaar gewicht rond u nek hangen is nooit wijs e)

Grishnar zei:Tis natuurlijk wel echt een mooike
Hoe meer da u gitaar weegt hoe kutter (me een zwaar gewicht rond u nek hangen is nooit wijs e)
, enkel wat spijtig van die (kweet niet of het de juiste term is ^^) wammie bar. maarja, die kan je er af doen waarschijnlijk?Whammy bar kan er inderdaad af, moet er zelfs af als je je gitaar in een kist/hoes steekt. Als je die er liever aflaat is dat geen probleemBorsten zei:echt hé, dat zwart met goud, enkel wat spijtig van die (kweet niet of het de juiste term is ^^) wammie bar. maarja, die kan je er af doen waarschijnlijk?
en ook die sensoren (ken ook de term nie xD) van de les paul zijn anders dan alle andere standard les pauls?

(die 2 zwarte dingen onder je snaren). Ook bij de Les Paul die je net postte zijn het humbuckers, het verschil is dat deze er geen elementkapjes overheen hebben 